logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Copywriting dla przedsiębiorców: Szkolenie

  PR 11.12.2017, przeczytano 775 razy

O tym, jak tworzyć perswazyjne komunikaty, którymi podbijesz serca swoich klientów już 13 grudnia we wrocławskim Idea Hub opowie Maciej Kwaśniewicz, specjalista ds. public relations związany z Imaginarium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/copywriting-dla-przedsiebiorcow%3A-szkolenie,34809,artykul.html

Podczas szkolenia uczestnicy poznają reguły, o których warto pamiętać podczas tworzenia tekstów oraz nauczą się konstruować treści łączące zarówno atrakcyjną formę, jak i zawartość merytoryczną. Dowiedzą się również w jaki sposób wykorzystywać techniki pozwalające skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorcy i… zatrzymać ją na dłużej. Prowadzący szkolenie, Maciej Kwaśniewicz udowodni, że podczas tworzenia wszelkiego rodzaju komunikatów nie zawsze wystarcza kreatywność – niezbędna jest znajomość kilku istotnych zasad.

Maciej Kwaśniewicz jest doświadczonym copywriterem oraz specjalistą ds. public relations, a realizowane przez niego projekty z zakresu custom publishing nagradzane były m.in. Szpaltami Roku. Obecnie jest odpowiedzialny za komunikację i działania marketingowe Imaginarium – Wrocławskiego Centrum Wirtualnej Rzeczywistości.

Warsztaty „Copywriting dla przedsiębiorców” odbędą się 13 grudnia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.copywritingdlaprzedsiebiorcow.evenea.pl.

Źródło: Imaginarium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764