logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coraz więcej nowych firm w gronie Członków PIAP

  PR 10.12.2018, przeczytano 574 razy

W ostatnim kwartale grono Członków PIAP powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami PIAP zostały firmy: „Alexander Creator”, Fresh iD Products, Kopertomat.pl, Ptak Warsaw Expo, oraz tampogadzet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coraz-wiecej-nowych-firm-w-gronie-czlonkow-piap,380463,artykul.html

- Przystępujemy do PIAP w celu poszerzenia spektrum naszego działania na rynku. Jesteśmy przekonani, że nasze logo, reprezentujące pół wieku tradycji i doświadczenia w produkcji gier i zabawek, wzbogaci dotychczasową listę znamienitych firm w bazie PIAP. Pragniemy dotrzeć do Klientów poszukujących kreatywnych rozwiązań i zaufanego partnera w biznesie. Zagraj z nami! - Marta Korytowska Kierownik ds. Obsługi Biznesu firmy Alexander.

Alexander Creator” zajmuje się produkcją na zlecenie: gier, zabawek, puzzli i gadżetów reklamowych. Jest integralną częścią firmy Z.P. „Alexander” Piotr Pundzis, obecnej na rynku od 1976 r., uznanej w kraju i zagranicą. Ponad 300-osobowy zespół tworzy wysokiej jakości produkty edukacyjne i zabawki, wykorzystując do tego specjalistyczną wiedzę i nowoczesne zaplecze maszynowe. Posiada m. in. urządzenia poligraficzne, introligatorskie, wtryskarki, plotery oraz lasery. Maszyny do obrabiania papieru, tektury, tworzyw sztucznych, metalu i drewna pozwalają na wykonywanie 100% produkcji na miejscu i w krótkim czasie. Oferuje realizację zlecenia od pomysłu do finalnego produktu, dysponując przy tym własnymi magazynami oraz transportem.

- Cieszymy się bardzo z przystąpienia do PIAP i liczymy na dobrą współpracę z dostawcami zrzeszonymi w Izbie! - mówi Jasmin Geuder Kierownik ds.zakupów Fresh iD Products.

Fresh iD Products to  kreatywna i dynamiczna agencja reklamowa, działająca w myśl zasady „Innowacja odróżnia lidera od naśladowcy”(Steve Jobs).Od klasycznego długopisu do indywidualnego roweru –produkty Fresh iD Products są tak indywidualne jak i klienci firmy. Agencja codziennie znajduje rozwiązania na każde choćby bardzo skomplikowane życzenia klientów. Firma działa od 2014 roku głównie na rynku niemieckim, ale bardzo chętnie obsługuje również klientów z innych zakątków świata.

Kopertomat.pl, drukarnia specjalizująca się w produkcji tanich kopert z nadrukiem, oferująca agencjom reklamowym atrakcyjny program partnerski. Firma oferuje m.in. druk w pełnym kolorze w cenie, personalizację danych do wysyłki na kopercie oraz maszynowe insertowanie korespondencji. Ponad 10 letnie doświadczenie pozwala firmie na szybką i sprawną obsługę zleceń. Dewizą firmy, poza niską ceną, jest indywidulane podejście oraz realizacja zamówień w krótkim terminie. Minimalna ilość już od 100 szt.

- Właśnie rozszerzyliśmy portfolio naszych wydarzeń o targi Warsaw Gift&Deco Show, dedykowane branży upominkowej i dekoracyjnej. Chcemy być blisko naszych klientów. Właśnie dlatego dołączamy do grona członków PIAP-u. Wierzymy, że członkostwo w organizacji pozwoli nam jeszcze lepiej poznać branżę artykułów promocyjnych i zidentyfikować potrzeby naszych wystawców - mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Ptak Warsaw Expo.

Ptak Warsaw Expo to największe pod względem posiadanej powierzchni wystawienniczej centrum  targowe w Europie Środkowej, a także doświadczony organizator około 30 imprez biznesowych rocznie. Do najbardziej znanych marek Ptak Warsaw Expo należą targi Warsaw Motor Show, Go Active Show czy World Travel Show oraz festiwal Warsaw Comic Con. Ptak Warsaw Expo zlokalizowane jest 15 minut jazdy samochodem z centrum Warszawy – przy drodze ekspresowej S8, na przecięciu głównych szlaków komunikacyjnych S8, S7 i A2. Na imprezy targowe można dojechać także bezpłatnymi autobusami.

- Do PIAP-u przystępujemy chcąc dołączyć do grona profesjonalistów, dzięki którym będziemy mogli dalej się rozwijać - mówi Daria Goździńska CEO tampogadzet.pl

tampogadzet.pl to grupa ludzi z wielką pasją, która kocha gadżety reklamowe. Dla nich najważniejsze jest zadowolenie klienta i indywidualne podejście do jego potrzeb i wymagań.  W swojej ofercie mają praktycznie wszystkie produkty dostępne na rynku, a dzięki długoletniej współpracy z producentami i importerami mogą zaoferować je w niskich cenach. Wszystkie gadżety w ofercie firma znakuje we własnym zakresie najpopularniejszymi metodami nadruku m.in. tampodrukiem, grawerem laserowym, sitodrukiem, termotransferem, drukiem cyfrowym i innymi. Swoją działalność koncentrują na usługach z zakresu projektowania i wykonywania całej gamy gadżetów reklamowych po to, aby stworzyć spójny i atrakcyjny wizerunek marki swoich klientów - w myśl zasady "Budując sukces klientów – budujemy swój własny."

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sieć niezależnych agencji reklamowych Wecan publikuje coroczny raport Cannual Report 2019
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych z Europy Środkowej i Wschodniej opublikowała właśnie swoją piątą coroczną publikację zatytułowaną CANnual Report. Grupa Walk, będąca członkiem wspomnianej sieci, przyczyniła się do publikacji, którą zaprezentowano po raz pierwszy na konferencji weCAN w Bukareszcie 7 listopada.
Newbridge Poland inwestuje w nowy wizerunek 3 centrów handlowych
Nowe nazwy, nowe loga i nowa linia kreatywna - tak Newbridge Poland odświeża wizerunek nabytych 2 lata temu centrów handlowych w Toruniu, Łodzi i Krakowie. Pierwsze efekty są już widoczne!
Ruszyła rejestracja zwiedzających na Remadays Warsaw 2020
Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 16 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Bluerank – agencja marketingu internetowego przygotowuje się do rozwoju modelu współpracy z klientami. Pracę projektową od początku 2020 roku zastąpią teamy partnerskie. Aby przygotować się do tego wyzwania Bluerank zbadał kulturę organizacyjną firmy. Wyniki Qmatch wskazały kluczowe orientacje pracowników: skupienie na kliencie, wynikach i wiedzy.
Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach
Już 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice odbędzie się Golden Marketing Conference. To będą dwa dni pełne inspirujących prelekcji, merytorycznych rozmów oraz nieszablonowych rozwiązań.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764