logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coraz więcej nowych firm w gronie Członków PIAP

  PR 10.12.2018, przeczytano 884 razy

W ostatnim kwartale grono Członków PIAP powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami PIAP zostały firmy: „Alexander Creator”, Fresh iD Products, Kopertomat.pl, Ptak Warsaw Expo, oraz tampogadzet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coraz-wiecej-nowych-firm-w-gronie-czlonkow-piap,380463,artykul.html

- Przystępujemy do PIAP w celu poszerzenia spektrum naszego działania na rynku. Jesteśmy przekonani, że nasze logo, reprezentujące pół wieku tradycji i doświadczenia w produkcji gier i zabawek, wzbogaci dotychczasową listę znamienitych firm w bazie PIAP. Pragniemy dotrzeć do Klientów poszukujących kreatywnych rozwiązań i zaufanego partnera w biznesie. Zagraj z nami! - Marta Korytowska Kierownik ds. Obsługi Biznesu firmy Alexander.

Alexander Creator” zajmuje się produkcją na zlecenie: gier, zabawek, puzzli i gadżetów reklamowych. Jest integralną częścią firmy Z.P. „Alexander” Piotr Pundzis, obecnej na rynku od 1976 r., uznanej w kraju i zagranicą. Ponad 300-osobowy zespół tworzy wysokiej jakości produkty edukacyjne i zabawki, wykorzystując do tego specjalistyczną wiedzę i nowoczesne zaplecze maszynowe. Posiada m. in. urządzenia poligraficzne, introligatorskie, wtryskarki, plotery oraz lasery. Maszyny do obrabiania papieru, tektury, tworzyw sztucznych, metalu i drewna pozwalają na wykonywanie 100% produkcji na miejscu i w krótkim czasie. Oferuje realizację zlecenia od pomysłu do finalnego produktu, dysponując przy tym własnymi magazynami oraz transportem.

- Cieszymy się bardzo z przystąpienia do PIAP i liczymy na dobrą współpracę z dostawcami zrzeszonymi w Izbie! - mówi Jasmin Geuder Kierownik ds.zakupów Fresh iD Products.

Fresh iD Products to  kreatywna i dynamiczna agencja reklamowa, działająca w myśl zasady „Innowacja odróżnia lidera od naśladowcy”(Steve Jobs).Od klasycznego długopisu do indywidualnego roweru –produkty Fresh iD Products są tak indywidualne jak i klienci firmy. Agencja codziennie znajduje rozwiązania na każde choćby bardzo skomplikowane życzenia klientów. Firma działa od 2014 roku głównie na rynku niemieckim, ale bardzo chętnie obsługuje również klientów z innych zakątków świata.

Kopertomat.pl, drukarnia specjalizująca się w produkcji tanich kopert z nadrukiem, oferująca agencjom reklamowym atrakcyjny program partnerski. Firma oferuje m.in. druk w pełnym kolorze w cenie, personalizację danych do wysyłki na kopercie oraz maszynowe insertowanie korespondencji. Ponad 10 letnie doświadczenie pozwala firmie na szybką i sprawną obsługę zleceń. Dewizą firmy, poza niską ceną, jest indywidulane podejście oraz realizacja zamówień w krótkim terminie. Minimalna ilość już od 100 szt.

- Właśnie rozszerzyliśmy portfolio naszych wydarzeń o targi Warsaw Gift&Deco Show, dedykowane branży upominkowej i dekoracyjnej. Chcemy być blisko naszych klientów. Właśnie dlatego dołączamy do grona członków PIAP-u. Wierzymy, że członkostwo w organizacji pozwoli nam jeszcze lepiej poznać branżę artykułów promocyjnych i zidentyfikować potrzeby naszych wystawców - mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Ptak Warsaw Expo.

Ptak Warsaw Expo to największe pod względem posiadanej powierzchni wystawienniczej centrum  targowe w Europie Środkowej, a także doświadczony organizator około 30 imprez biznesowych rocznie. Do najbardziej znanych marek Ptak Warsaw Expo należą targi Warsaw Motor Show, Go Active Show czy World Travel Show oraz festiwal Warsaw Comic Con. Ptak Warsaw Expo zlokalizowane jest 15 minut jazdy samochodem z centrum Warszawy – przy drodze ekspresowej S8, na przecięciu głównych szlaków komunikacyjnych S8, S7 i A2. Na imprezy targowe można dojechać także bezpłatnymi autobusami.

- Do PIAP-u przystępujemy chcąc dołączyć do grona profesjonalistów, dzięki którym będziemy mogli dalej się rozwijać - mówi Daria Goździńska CEO tampogadzet.pl

tampogadzet.pl to grupa ludzi z wielką pasją, która kocha gadżety reklamowe. Dla nich najważniejsze jest zadowolenie klienta i indywidualne podejście do jego potrzeb i wymagań.  W swojej ofercie mają praktycznie wszystkie produkty dostępne na rynku, a dzięki długoletniej współpracy z producentami i importerami mogą zaoferować je w niskich cenach. Wszystkie gadżety w ofercie firma znakuje we własnym zakresie najpopularniejszymi metodami nadruku m.in. tampodrukiem, grawerem laserowym, sitodrukiem, termotransferem, drukiem cyfrowym i innymi. Swoją działalność koncentrują na usługach z zakresu projektowania i wykonywania całej gamy gadżetów reklamowych po to, aby stworzyć spójny i atrakcyjny wizerunek marki swoich klientów - w myśl zasady "Budując sukces klientów – budujemy swój własny."

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance realizuje kampanię promującą Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764