logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coraz więcej nowych firm w gronie Członków PIAP

  PR 10.12.2018, przeczytano 200 razy

W ostatnim kwartale grono Członków PIAP powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami PIAP zostały firmy: „Alexander Creator”, Fresh iD Products, Kopertomat.pl, Ptak Warsaw Expo, oraz tampogadzet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coraz-wiecej-nowych-firm-w-gronie-czlonkow-piap,380463,artykul.html

- Przystępujemy do PIAP w celu poszerzenia spektrum naszego działania na rynku. Jesteśmy przekonani, że nasze logo, reprezentujące pół wieku tradycji i doświadczenia w produkcji gier i zabawek, wzbogaci dotychczasową listę znamienitych firm w bazie PIAP. Pragniemy dotrzeć do Klientów poszukujących kreatywnych rozwiązań i zaufanego partnera w biznesie. Zagraj z nami! - Marta Korytowska Kierownik ds. Obsługi Biznesu firmy Alexander.

Alexander Creator” zajmuje się produkcją na zlecenie: gier, zabawek, puzzli i gadżetów reklamowych. Jest integralną częścią firmy Z.P. „Alexander” Piotr Pundzis, obecnej na rynku od 1976 r., uznanej w kraju i zagranicą. Ponad 300-osobowy zespół tworzy wysokiej jakości produkty edukacyjne i zabawki, wykorzystując do tego specjalistyczną wiedzę i nowoczesne zaplecze maszynowe. Posiada m. in. urządzenia poligraficzne, introligatorskie, wtryskarki, plotery oraz lasery. Maszyny do obrabiania papieru, tektury, tworzyw sztucznych, metalu i drewna pozwalają na wykonywanie 100% produkcji na miejscu i w krótkim czasie. Oferuje realizację zlecenia od pomysłu do finalnego produktu, dysponując przy tym własnymi magazynami oraz transportem.

- Cieszymy się bardzo z przystąpienia do PIAP i liczymy na dobrą współpracę z dostawcami zrzeszonymi w Izbie! - mówi Jasmin Geuder Kierownik ds.zakupów Fresh iD Products.

Fresh iD Products to  kreatywna i dynamiczna agencja reklamowa, działająca w myśl zasady „Innowacja odróżnia lidera od naśladowcy”(Steve Jobs).Od klasycznego długopisu do indywidualnego roweru –produkty Fresh iD Products są tak indywidualne jak i klienci firmy. Agencja codziennie znajduje rozwiązania na każde choćby bardzo skomplikowane życzenia klientów. Firma działa od 2014 roku głównie na rynku niemieckim, ale bardzo chętnie obsługuje również klientów z innych zakątków świata.

Kopertomat.pl, drukarnia specjalizująca się w produkcji tanich kopert z nadrukiem, oferująca agencjom reklamowym atrakcyjny program partnerski. Firma oferuje m.in. druk w pełnym kolorze w cenie, personalizację danych do wysyłki na kopercie oraz maszynowe insertowanie korespondencji. Ponad 10 letnie doświadczenie pozwala firmie na szybką i sprawną obsługę zleceń. Dewizą firmy, poza niską ceną, jest indywidulane podejście oraz realizacja zamówień w krótkim terminie. Minimalna ilość już od 100 szt.

- Właśnie rozszerzyliśmy portfolio naszych wydarzeń o targi Warsaw Gift&Deco Show, dedykowane branży upominkowej i dekoracyjnej. Chcemy być blisko naszych klientów. Właśnie dlatego dołączamy do grona członków PIAP-u. Wierzymy, że członkostwo w organizacji pozwoli nam jeszcze lepiej poznać branżę artykułów promocyjnych i zidentyfikować potrzeby naszych wystawców - mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Ptak Warsaw Expo.

Ptak Warsaw Expo to największe pod względem posiadanej powierzchni wystawienniczej centrum  targowe w Europie Środkowej, a także doświadczony organizator około 30 imprez biznesowych rocznie. Do najbardziej znanych marek Ptak Warsaw Expo należą targi Warsaw Motor Show, Go Active Show czy World Travel Show oraz festiwal Warsaw Comic Con. Ptak Warsaw Expo zlokalizowane jest 15 minut jazdy samochodem z centrum Warszawy – przy drodze ekspresowej S8, na przecięciu głównych szlaków komunikacyjnych S8, S7 i A2. Na imprezy targowe można dojechać także bezpłatnymi autobusami.

- Do PIAP-u przystępujemy chcąc dołączyć do grona profesjonalistów, dzięki którym będziemy mogli dalej się rozwijać - mówi Daria Goździńska CEO tampogadzet.pl

tampogadzet.pl to grupa ludzi z wielką pasją, która kocha gadżety reklamowe. Dla nich najważniejsze jest zadowolenie klienta i indywidualne podejście do jego potrzeb i wymagań.  W swojej ofercie mają praktycznie wszystkie produkty dostępne na rynku, a dzięki długoletniej współpracy z producentami i importerami mogą zaoferować je w niskich cenach. Wszystkie gadżety w ofercie firma znakuje we własnym zakresie najpopularniejszymi metodami nadruku m.in. tampodrukiem, grawerem laserowym, sitodrukiem, termotransferem, drukiem cyfrowym i innymi. Swoją działalność koncentrują na usługach z zakresu projektowania i wykonywania całej gamy gadżetów reklamowych po to, aby stworzyć spójny i atrakcyjny wizerunek marki swoich klientów - w myśl zasady "Budując sukces klientów – budujemy swój własny."

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu
Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764