logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coraz więcej u siebie – system Duplo 2000 w drukarni Iwonex

  PR 12.02.2008, przeczytano 3055 razy
ilustracjastrzałka

Drukarnia Iwonex z Siedlec zainwestowała w ostatnim czasie w system Duplo 2000. Inwestycja ta wpisała się w filozofię jej właścicieli - Edwarda i Iwony Księżopolskich – którzy dążą do tego, by móc jak najwięcej prac wykonywać w swojej drukarni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coraz-wiecej-u-siebie--system-duplo-2000-w-drukarni-iwonex,6786,artykul.html

Drukarnia Iwonex powstała w 1994 roku. Obecnie, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży jest w stanie zaoferować swoim klientom kompleksową obsługę od projektu aż po wykańczanie. Drukowane są tu głównie materiały akcydensowe - gazetki reklamowe, foldery, ulotki, plakaty, katalogi, albumy, książki, czasopisma, etykiety, metki, naklejki, papiery firmowe, teczki, wizytówki i szereg innych. Od jakiegoś czasu realizuje się tu również zamówienia na różnego rodzaju gadżety reklamowe. W drukarni Iwonex wykorzystywany jest druk offsetowy, sitodruk, tampondruk oraz druk wielkoformatowy, co sprawia, że może ona swoim klientom zaproponować realizację zleceń na różnych podłożach takich jak: papier, karton, folia samoprzylepna, tkaniny, plastik i inne. Od początku naszej działalności – mówi Edward Księżopolski - stawialiśmy na najwyższą jakość świadczonych przez nas usług. Stale unowocześniamy nasz park maszynowy, dzięki czemu jesteśmy w stanie realizować coraz śmielsze zlecenia. Posiadamy również własne studio graficzne, które jest w stanie przygotować nawet najbardziej złożone projekty i publikacje. Często jednak w naszej działalności korzystaliśmy i nadal jeszcze korzystamy z usług innych drukarń bądź introligatorni, które specjalizują się w określonych pracach. Nie było to złym rozwiązaniem, aż do tej pory, kiedy dla klienta zaczął się liczyć czas wykonania zlecenia. On w niemałych stopniu często decyduje o zleceniu nam danej pracy. Posiadając sprzęt u siebie na miejscu jesteśmy w stanie go minimalizować.

Stąd inwestycja w system Duplo 2000. Wcześniej zbieranie w naszej drukarni odbywało się ręcznie – mówi współwłaściciel Iwoneksu, pan Edward – Ale był to proces niesłychanie wolny i drogi. Praca ludzka jest teraz w cenie i niestety jest mało wydajna. System Duplo nie tylko znacząco ten proces przyspieszył, ale również obniżył koszty introligatorni. Przykładem może być jedno z realizowanych przez nas zleceń w okresie przedświątecznym. Musieliśmy wydrukować 56 tysięcy kalendarzy. Złożenie tak dużej liczby kalendarzy przy naszych zasobach ludzkich byłoby niezmiernie trudne i długotrwałe. Dzięki systemowi Duplo jedna osoba mogła to zrobić w ciągu zaledwie trzech dni.

Inwestycja we własny system zbierająco-broszurujący podyktowana była również doświadczeniem, jakie stało się udziałem drukarni. W ostatnim czasie musiała ona opuścić wynajmowany od lat lokal. Szybko więc w takiej sytuacji zapadła decyzja o budowie własnego zakładu. Po tym doświadczeniu – mówi Edward Księżopolski – wiedzieliśmy, że coś podobnego zawsze może nam się zdarzyć i ono nauczyło nas stawać się jak najbardziej niezależnym. Efektem tego jest nasza nowa siedziba, która jest tak duża, że pozwala na kolejne inwestycje i dalszy rozwój, który w sytuacji dynamicznie rozwijającej się gospodarki jest niezbędny dla każdego zakładu poligraficznego.

Obecnie drukarnia zatrudnia 15 osób. Nowa siedziba pozwoli powiększyć tę liczbę, by móc zrealizować coraz więcej pojawiających się tu zleceń - głównie z kraju, choć również w niewielkim zakresie z zagranicy. Ta zwiększająca się liczba zleceń sprawia również, że właściciele firmy Iwonex myślą o rozbudowie systemu Duplo 2000 do systemu 5000. Modułowość systemów tego producenta pozwala na takie właśnie rozwiązanie, co było jednym z elementów, który zadecydował o inwestycji drukarni w sprzęt Duplo. Edward Księżopolski podkreśla przy tej okazji, że najważniejszym czynnikiem była osoba Fryderyka Wiercickiego odpowiedzialnego za sprzedaż w firmie Duplo Polska, który przekonał go do takiej właśnie inwestycji oraz pozytywne opinie użytkowników, którzy pracowali już wcześniej na tych systemach. Można śmiało powiedzieć, że system Duplo przyśpieszył pracę naszej introligatorni, podniósł naszą wydajność i umożliwił nam spokojne realizowanie zleceń - podsumowuje Edward Księżopolski.

Źródło: Duplo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764