logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cordia Management Poland powierza działania PR agencji PR Hub

  PR 04.03.2019, przeczytano 899 razy

Cordia Management Poland – deweloper mieszkaniowy, wchodzący w skład międzynarodowej grupy deweloperskiej Futureal – powierza działania public relations PR Hub. Agencja została wybrana do współpracy w drodze otwartego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cordia-management-poland-powierza-dzialania-pr-agencji-pr-hub,381470,artykul.html

PR Hub będzie odpowiadać za zbudowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej dewelopera. Agencja realizować będzie działania z obszaru media relations, CSR, public affairs, kryzysowe, a także SEO oraz obsługę kanałów social media: LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter.

Za realizację działań po stronie agencji odpowiada zespół kierowany przez Martę Gryglewicz, Account Managera. We wszystkie działania strategiczne zaangażowana będzie też Emilia Hahn, Prezes Zarządu i założycielka PR Hub.

Cordia wchodzi w skład międzynarodowej grupy Futureal, która jest liderem na rynku nieruchomości mieszkaniowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Deweloper obecny jest w Polsce od 2013 r. Obecnie realizuje inwestycje w Krakowie i w Warszawie obejmujące łącznie ponad 500 mieszkań.

PR Hub specjalizuje się w projektach edukacyjnych, zdrowotnych i żywieniowych, a także z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i public affairs. Pozyskanie klienta z branży nieruchomości to kolejny krok wpisujący się w przyjętą strategię rozwoju firmy.

Źródło: PR Hub

www.prhub.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764