logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Corega z kampanią społeczno-edukacyjną „9 milionów powodów”

  PR 09.03.2018, przeczytano 770 razy

9 milionów Polaków nosi protezę zębową[i]. Pomimo tak dużej liczby użytkowników protez temat ten funkcjonuje jednak w społeczeństwie jako tabu. Kampania społeczno-edukacyjna „9 milionów powodów” ma na celu zwalczenie poczucia wstydu u osób noszących protezę zębową oraz uświadomienie społeczeństwu, że proteza to całkowicie normalna rzecz. Kampanię wspiera Polskie Towarzystwo Psychologiczne i Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, a jej ambasadorem został Robert Janowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/corega-z-kampania-spoleczno-edukacyjna-_9-milionow-powodow_,35721,artykul.html

Wokół tematu posiadania protezy zębowej i jej użytkowników funkcjonuje wiele mitów i stereotypów. Ponad 90% społeczeństwa jako główne powody utraty zębów wskazuje brak higieny oraz regularnych wizyt u dentysty[ii]. Powodów utraty zębów jest jednak znacznie więcej – od uwarunkowań genetycznych, poprzez choroby, wypadki, skutki uboczne terapii onkologicznej, aż po brak dostępu do właściwej opieki stomatologicznej. W efekcie blisko 70% użytkowników protez zębowych nie rozmawia o niej z nikim, poza rodziną czy lekarzem[iii]. Wiele osób obawia się również, że ktoś zauważy ich protezę zębową, wypadnie ona podczas śmiania, jedzenia czy kichania, a w efekcie zostaną z tego powodu publicznie wyśmiani.[iv]

- Zdecydowałem się zaangażować w kampanię „9 milionów powodów”, która zwalcza poczucie wstydu u osób noszących protezę zębową, ponieważ liczba jej użytkowników jest dla mnie szokująca! Nie miałem pojęcia, że tak ogromna część społeczeństwa jest w pewnym sensie marginalizowana i zmaga się z tak wieloma problemami. Społeczeństwo bez wątpienia potrzebuje edukacji w tym obszarze – komentuje swoje zaangażowanie w kampanię Robert Janowski.

Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję, radio, prasę, online – w tym media społecznościowe i mobile – oraz komunikację do farmaceutów i stomatologów. Wszystkie kanały prowadzić będą do strony www.9milionowpowodow.pl, na której zamieszczone są odpowiednie materiały edukacyjne oraz inspirujące historie ludzi, którzy pomimo protezy zębowej żyją bez ograniczeń.

Organizatorem kampanii jest firma GlaxoSmithKline – która jako właściciel marki Corega, będącej liderem w segmencie produktów do mocowania i higieny protez zębowych oraz firma społecznie odpowiedziana – podjęła się edukacji społeczeństwa w tym temacie. Tę istotną społecznie i zdrowotnie kampanię wspierają Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Patronat medialny przyznały kampanii: Życie na Gorąco, polki.pl oraz Radio Pogoda.

Za strategię, koncept kreatywny oraz komunikację skierowaną do ekspertów odpowiada agencja reklamowa Grey, za działania w obszarze digital agencja Wunderman, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MediaCom, za działania public relations Havas PR Warsaw, zaś za działania niestandardowe i współpracę z Robertem Janowskim MediaCom Beyond Advertising.

Źródło: Havas PR

Dodatkowe informacje:

[i] Raport IQS dla GSK, „Corega Tracking”, sierpień 2016, s.10
[ii] Raport “9 milionów powodów – użytkownicy protez zębowych w Polsce”, luty 2018
[iii] Raport “9 milionów powodów – użytkownicy protez zębowych w Polsce”, luty 2018
[iv] Raport IQS dla GSK, „Corega Tracking”, sierpień 2016 s. 72

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764