Właśnie dlatego rozmawiamy z działem PR a nie z pomocą techniczną.
-----------------
Redakcja Signs.pl
Właśnie dlatego rozmawiamy z działem PR a nie z pomocą techniczną.
-----------------
Redakcja Signs.pl
Otrzymałem odpowiedź iż Corel zmienił politykę i postanowił blokować numery "według nich" sprzedawane kilkukrotnie.
Pytanie teraz kto potwierdzi że mój numer został użyty wielokrotnie i jak ty było możliwe....
Pytanie co to znaczy 'sprzedane kilkukrotnie'. Czy pojęcie to obejmuje również dalszą odsprzedaż w rozumieniu wyroku TSUE z 2016 r. dopuszczającego tego typu sprzedaż jako legalną na terenie UE?
-----------------
Redakcja Signs.pl
hahah
po 4 dniach ale jest , nic tylko wydrukować i oprawić w ramkę ... aha i jakiś hologram chyba jako potwierdzenie autentyczności
"
Thank you for contacting Corel Customer Support. My name is Mel and I have been assigned to your ticket.
I do understand that you need assistance with your software. No worries let me go ahead and help you with this.
As I have check your serial number thru our database the license is legitimate and valid.
Please do not hesitate to contact us with any further questions.
Regards,
Mel
Corel Customer Support Services "
O proszę
A możesz podać maila na którego pisałeś zapytanie?
eee tam maila, dawaj numer seryjny
normalny
mycasesupport@corel.com
serial : DR17R28-2L5DZHC-WTQNJQX-2GSX5PS