Marcinie nasz Drogi, Najdroższy z Drogich! Ale dlaczego nie wiesz? Czy psim obowiązkiem firmy, z którą masz do czynienia nie jest grać w otwarte karty, tak abyś wiedział? Jak to jest że nie jesteś pewien czy dostałeś coś co Ci się z mocy jakichś zasad należy, czy może to dobra wola operatora po stronie supportu, a może pomyłka ze strony firmy? Nie wiesz tego wszystkiego, nie jesteś pewien czy możesz o tym mówić... - nie sądzisz że to zaczyna zalatywać jakąś paranoją? I nie Twoją bynajmniej - przecież nie gadamy tu o Twoich przewinach, tylko o postępowaniu Corela.
Zostałeś postawiony w podobnie niekomfortowej sytuacji jak koledzy, którzy mieli mniej szczęścia - tyle że w Twoim wypadku akurat skończyło się to usunięciem blokady. Ale podobnie jak oni nie wiesz czy Twój produkt był legalny, nie wiesz dlaczego został zakwestionowany ani dlaczego cofnięto tę decyzję. Czy tak powinno wyglądać rozstrzyganie kwestii legalności oprogramowania?! To są wszystko - podobnie jak poprzednio - pytania do Corela, a nie do Ciebie więc nie ma powodu być brał je na klatę
-----------------
Redakcja Signs.pl