logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Corel zaprasza na „Corel Graphics Day”

  PR 06.04.2008, przeczytano 2524 razy

Firma Corel Corporation zaprasza na prezentacje i warsztaty graficzne najnowszych produktów – CorelDRAW Graphics Suite X4 oraz Paint Shop Pro Photo X2. Warsztaty „Corel Graphics Day”, które odbędą się w czterech miastach w Polsce, stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z nowymi funkcjami i możliwościami tych programów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/corel-zaprasza-na-corel-graphics-day,7080,artykul.html

Pierwsze spotkanie odbędzie się 16 kwietnia w hotelu Sofitel Victoria Warsaw, na ul. Królewskiej 11 w Warszawie. Kolejne prezentacje będą miały miejsce w Gdańsku (22 kwietnia), Poznaniu (6 maja) i Katowicach (28 maja). Spotkania poprowadzą przedstawiciel firmy Corel oraz Aleksy Pawluczuk, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.

W trakcie „Corel Graphics Day” przewidziane są konkursy. Spotkania są bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona – w związku z tym osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o wcześniejszą rejestrację. Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie: www.teamadv.pl/corel.

Informacje o spotkaniach:
- 16 kwietnia 2008 r. - Warszawa – Sofitel Victoria Warsaw, ul. Królewska 11.
- 22 kwietnia 2008 r. - Gdańsk – VNS Centrum Konferencyjne CH Manhattan, Al. Grunwaldzka 82.
- 6 maja 2008 r. – Poznań – IBB Andersia Hotel, Plac Andersa 3.
- 28 maja 2008 r. – Katowice – Qubus Hotel Prestige, ul. Uniwersytecka 13.

Źródło: Corel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że nikt nie sprawdził, że pod podanym adresem widnieje informacja o braku wolnych miejsc...

avatar użytkownika
,

Witam wszystkich zainteresowanych.

Uśmiałem się!
Dziś czytam ogłoszenie, wchodze na wskazaną strone (a jest godz. 7.44 ) i co widzę?

"Przepraszamy, ale z powodu dużego zainteresowania Corel® Graphics Day rejestracja na spotkania została zakończona. "

Wynika z tego, że to akcja reklamowa organizującego spotkanie a nie chęć zaprezentowania czegokolwiek.

A swoją drogą redakcja też mogłaby sprawdzić, czy podawane informacje są aktualne.
Bo też nie jest bez winy.
A we mnie się gotuje (i scyzoryk otwiera, choć nie jestem z Kielc).

Pozdrawiam, i oby jak najmniej takich kiszek i wpadek.

avatar użytkownika
,

fajnie tylko w dniu kiedy rozeslali mailing miejsc juz nie bylo w warszawie :D

avatar użytkownika
,

szkoda tylko że ta informacja jest już nieaktualna... właściwie to była już nieaktualna w 3 godziny po ogłoszeniu tego tematu na stronach corela... WSZYSTKIE miejsca pozajmowane...

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764