logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coroczny konkurs fotograficzny CGAP przyjmuje zgłoszenia

   30.06.2016, przeczytano 830 razy
ilustracjastrzałka

11. edycja każdorocznego konkursu fotograficznego CGAP przyjmuje aktualnie zgłoszenia; ostateczny termin wysłania prac to 7 września 2016 roku. Zarówno amatorzy, jak i profesjonalni fotografowie mogą podzielić się oryginalnymi i pełnymi emocji zdjęciami, które uchwyciły ważność dostępności podstawowych usług finansowych dla osób na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coroczny-konkurs-fotograficzny-cgap-przyjmuje-zgloszenia,29145,artykul.html

Cyfrowe innowacje, w tym coraz większe stosowanie smartfonów oraz nowe produkty finansowe, które lepiej odpowiadają potrzebom klientów, ułatwiają osobom ubogim oraz tym mieszkającym na terenach wiejskich załatwienie ich codziennych spraw finansowych, rozwijanie własnej działalności gospodarczej i reagowanie na zagrożenia. Jednak 2 miliardom osób nadal brakuje dostępu do podstawowych usług finansowych takich, jak konto oszczędnościowe i kredyt. Zamknięcie tej luki może przyczynić się do ograniczenia skrajnego ubóstwa i zwiększenia dobrobytu.

W tym kontekście tegoroczny konkurs fotograficzny oczekuje zdjęć, które odzwierciedlają następujące 4 tematy:

  • mobilne pieniądze i innowacje w cyfrowych finansach,
  • wzmocnienie pozycji gospodarczej kobiet,
  • wytrzymałość,
  • małe przedsiębiorstwa.


Zgłoszenia mogą przedstawiać szereg produktów, instytucji i metod w ramach wymienionych tematów i odwoływać się do szerokiego spektrum problemów społecznych, gospodarczych, rozwojowych i technologicznych. Przyjmowane są pozycje konkursowe ze wszystkich regionów, z sceneriami wiejskimi i miejskimi.

Autorzy zwycięskich zdjęć otrzymają nagrody i wyróżnienia swoich prac w kilku kategoriach, w tym w kategorii zdjęcia regionalnego, najpopularniejszego i specjalnych wyróżnień we wszystkich czterech tematach. W 2015 r. w ramach konkursu zgłoszono ponad 3.300 prac fotografów z 77 krajów. Prace zwycięskie pokazano w czołowych światowych mediach i obejrzano je dziesiątki tysięcy razy online.

Źródło: CGAP (The Consultative Group to Assist the Poor)

Dodatkowe informacje:

CGAP (Grupa Konsultacyjna do Wspomagania Biednych) to globalne partnerstwo składające się z 34 czołowych organizacji, które dbają o włączenie finansowe ludności. CGAP opracowuje innowacyjne rozwiązania poprzez praktyczne badania i aktywne zaangażowanie dostawców usług finansowych, decydentów i sponsorów finansowych, promując dostosowane do tej skali rozwiązania. CGAP ma siedzibę w Banku Światowym i łączy praktyczne podejście do odpowiedzialnego rozwoju rynkowego oparte na konkretnych dowodach wspierania dostępu do usług finansowych, których biedni potrzebują do poprawy warunków swego życia. Więcej informacji na www.cgap.org.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764