„Identyfikacja wizualna dla firm projektowo-reklamowych” to temat trzeciej odsłony Akademii Atrium, która odbędzie się 10 maja 2013 w opolskiej siedzibie firmy Atrium Centrum Ploterowe.
Akademię Atrium #3 poprowadzi Mariusz Wszołek - wykładowca i projektant, specjalista projektowania komunikacji. Współautor wizerunku i strategii komunikacyjnych największych marek. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.
Tematem majowego spotkania będzie Corporate Identity. Prowadzący opowie o standardach, które pozwolą na kształtowanie spójnego wizerunku marek jednocześnie wyróżniając je z otoczenia. Przekaże jakich błędów unikać podczas opracowywania Corporate Identity. Uczestniczy zobaczą dobre i złe przykłady identyfikacji na przykładzie największych marek na polskim rynku. Nie zabraknie wskazówek dla firm projektowych i reklamowych tworzących na co dzień identyfikację dla swoich lokalnych klientów.
Na koniec spotkania, w demo-roomie Atrium można będzie także zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi Mutoh ValueJet 1638 i Zenith A1802S.
Akademia Atrium objęta jest patronatem medialny portalu Signs.pl.
Źródło: Atrium
Czy można prosić o link do opracowań największych marek. Na stronie p. Wszołka ich nie znalazłem.
A dlaczego prośba kierowana jest do nas zamiast do p. Wszołka?
Bo tekst ukazał się u Was.
Ale tekst nie traktuje o opracowaniach tego pana...?
W tekście reklamujecie tego pana jako eksperta, pisząc, cytuję:
Współautor wizerunku i strategii komunikacyjnych największych marek.
Skoro więc tak piszecie, wypadałoby więc podać przykłady tych największych marek.
Bo wychodzi na to, że mijacie się z prawdą.
A skoro autorem tekstu jest redakcja, to może wypadałoby rzetelniej sprawdzać źródła przed publikacją.
Czy Twoje komentarze należy rozumieć w ten sposób, że nie uważasz aby zlecenia w których uczestniczył pan Wszołek uzasadniały użycie określenia "dla największych marek"?
Na stronie p. Wszołka nie ma projektów dla największych marek. O ile p. Wszołek może na własny rachunek wprowadzać ludzi w błąd, dopisując sobie nieistniejące zasługi, o tyle redaktor publikujący tekst w signs już tego robić nie może, bo poświadcza nieprawdę.
Zanim postawisz człowiekowi zarzut wprowadzania innych w błąd wypadałoby zadać sobie trud i zweryfikować taki osąd. Skontaktuj się z p. Wszołkiem i sprawdź czy zdanie że jest *współautorem* opracowań i strategii dla największych marek jest prawdziwe czy nie - a potem publicznie podważaj czyjąś wiarygodność. Nie napisaliśmy nigdzie, że na stronie p. Wszołka są przedstawione projekty dla największych marek.