logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Corporate Identity tematem kolejnej Akademii Atrium

   02.05.2013, przeczytano 1308 razy
ilustracjastrzałka

Identyfikacja wizualna dla firm projektowo-reklamowych” to temat trzeciej odsłony Akademii Atrium, która odbędzie się 10 maja 2013 w opolskiej siedzibie firmy Atrium Centrum Ploterowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/corporate-identity-tematem-kolejnej-akademii-atrium,18599,artykul.html

Akademię Atrium #3 poprowadzi Mariusz Wszołek - wykładowca i projektant, specjalista projektowania komunikacji. Współautor wizerunku i strategii komunikacyjnych największych marek. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Tematem majowego spotkania będzie Corporate Identity. Prowadzący opowie o standardach, które pozwolą na kształtowanie spójnego wizerunku marek jednocześnie wyróżniając je z otoczenia. Przekaże jakich błędów unikać podczas opracowywania Corporate Identity. Uczestniczy zobaczą dobre i złe przykłady identyfikacji na przykładzie największych marek na polskim rynku. Nie zabraknie wskazówek dla firm projektowych i reklamowych tworzących na co dzień identyfikację dla swoich lokalnych klientów.

Na koniec spotkania, w demo-roomie Atrium można będzie także zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi Mutoh ValueJet 1638 i Zenith A1802S.

Akademia Atrium objęta jest patronatem medialny portalu Signs.pl.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Czy można prosić o link do opracowań największych marek. Na stronie p. Wszołka ich nie znalazłem.

avatar użytkownika
,

A dlaczego prośba kierowana jest do nas zamiast do p. Wszołka?  

,

Bo tekst ukazał się u Was.   

avatar użytkownika
,

Ale tekst nie traktuje o opracowaniach tego pana...?  

,

W tekście reklamujecie tego pana jako eksperta, pisząc, cytuję:
Współautor wizerunku i strategii komunikacyjnych największych marek.

Skoro więc tak piszecie, wypadałoby więc podać przykłady tych największych marek.
Bo wychodzi na to, że mijacie się z prawdą.

A skoro autorem tekstu jest redakcja, to może wypadałoby rzetelniej sprawdzać źródła przed publikacją.

  

avatar użytkownika
,

Czy Twoje komentarze należy rozumieć w ten sposób, że nie uważasz aby zlecenia w których uczestniczył pan Wszołek uzasadniały użycie określenia "dla największych marek"?  

,

Na stronie p. Wszołka nie ma projektów dla największych marek. O ile p. Wszołek może na własny rachunek wprowadzać ludzi w błąd, dopisując sobie nieistniejące zasługi, o tyle redaktor publikujący tekst w signs już tego robić nie może, bo poświadcza nieprawdę.
  

avatar użytkownika
,

Zanim postawisz człowiekowi zarzut wprowadzania innych w błąd wypadałoby zadać sobie trud i zweryfikować taki osąd. Skontaktuj się z p. Wszołkiem i sprawdź czy zdanie że jest *współautorem* opracowań i strategii dla największych marek jest prawdziwe czy nie - a potem publicznie podważaj czyjąś wiarygodność. Nie napisaliśmy nigdzie, że na stronie p. Wszołka są przedstawione projekty dla największych marek.  

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764