Marka enel-med stomatologia ruszyła z ogólnopolską kampanią reklamową usług implantologicznych i protetycznych. Za koncepcję i opracowanie kampanii odpowiada Lotna.
Kampania prowadzona jest w kanałach online (social media, display, mailingi), a także we wszystkich klinikach stomatologicznych enel-med stomatologia. Jej celem jest promocja usług implantologicznych i protetycznych.
- Protetyka i implantologia to dziedziny stomatologii, które nie tylko szybko się rozwijają, ale także cieszą się coraz większą popularnością. Kampania wykorzystuje ten trend, a także zwraca uwagę konsumenta na najwyższą jakość oferowanych usług w naszych placówkach – komentuje Beata Krakowska, Dyrektor ds. stomatologii i medycyny estetycznej w enel-med.
- Tworząc kreację, postawiliśmy na jednoelementowy koncept z czystą formą i jasnym przekazem, który jednocześnie opiera się na zabawie obrazem i słowem – zarówno w sposób bezpośredni i z wykorzystaniem przenośni. Tym samym udało nam się stworzyć kampanię, która jest zaczepna i zwraca na siebie uwagę odbiorcy – dodaje Anita Sochacka, managing director Lotnej.
Źródło: Lotna