logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cosentino zaprasza do udziału w Konkursie Wnętrze Roku SAW

  PR 26.08.2019, przeczytano 389 razy

Hiszpańska marka Cosentino, oferująca innowacyjne powierzchnie Dekton, Silestone i Sensa, od samego początku swojej działalności aktywnie wspiera architektów w poszerzaniu fachowej, praktycznej wiedzy oraz kompetencji, promując przy okazji nowoczesne materiały i technologie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cosentino-zaprasza-do-udzialu-w-konkursie-wnetrze-roku-saw,383709,artykul.html

Jako Partner Konkursu Wnętrze Roku SAW zaprasza architektów wnętrz mieszkalnych i komercyjnych do udziału w pierwszej edycji projektu.

Partnerstwo w konkursie Wnętrze Roku SAW to kolejny dowód zaangażowania Cosentino, lidera w produkcji innowacyjnych materiałów dla świata projektowego, w promocję wyróżniających się architektów. Do ich międzynarodowego konkursu Cosentino Design Challenge, zainicjowanego kilkanaście lat temu, co roku zgłaszają się studenci architektury z całego świata.

Polski oddział Cosentino postanowił poświęcić szczególną uwagę rodzimej scenie projektowej; prekursorom najlepszych rozwiązań — architektom przełamujących schematy, tworzącym wyjątkowe wnętrza, dzięki którym wzrasta jakość życia.

- Bardzo chętnie angażujemy się w tego rodzaju inicjatywy. W Polsce obserwujemy bardzo kreatywne podejście do projektowania przestrzeni i trudno mi sobie wyobrazić, że mogłoby nas zabraknąć przy tak prestiżowym przedsięwzięciu i szczytnym celu jakim jest konkurs Wnętrze Roku SAW. Projekty architektoniczne to temat pełen emocji i okazja do poznania najlepszych kreacji. Z nieukrywaną radością wspieramy polskich architektów w rozwijaniu ich życiowej pasji – mówi o współpracy z SAW Miguel Sierra, Dyrektor Generalny Cosentino Polska.

Cosentino w oczach architektów

- Dotychczas jedyną okazją do zweryfikowania umiejętności polskich pracowni były konkursy organizowane przez producentów, polegające na użyciu w projekcie produktów wchodzących w skład ich oferty. Brakowało bezstronnej inicjatywy, odpowiednika konkursów organizowanych między innymi w Wielkiej Brytanii. Odpowiedzią na tę lukę jest konkurs Wnętrze Roku, gdzie w jury zasiadają nie tylko przedstawiciele branży, ale również środowiska artystycznego, niezwiązanego z wnętrzami. Podczas tej edycji jest to fotograf Szymon Brodziak. Partnerzy, którzy są fundatorami nagród, nie mają wpływu na werdykt jurorów. Aby wziąć pod uwagę zróżnicowane spojrzenia na projektowanie, przyznamy nie jedną, a więcej nagród w dwóch kategoriach: wnętrza publiczne i prywatne. Serdecznie zapraszam wszystkich do udziału – mówi o inicjatywie Paweł Sokół, Prezes Zarządu SAW i właściciel pracowni architektonicznej EXIT DESIGN. - Materiały Cosentino cenię przede wszystkim z uwagi na ich dostępność, neutralność oraz wysoką jakość. To doskonała alternatywa dla gresu czy marmuru - spieki i konglomeraty mają więcej zastosowań, są też bardziej dostępne, a przy okazji - dobrze się prezentują. Niejednokrotnie trudno jest je odróżnić od kamienia naturalnego. Są też wygodne w obróbce i trwałe, dlatego nie sprawiają problemu wykonawcom – dodaje.

- Oferta Cosentino jest zróżnicowana, dzięki czemu można z łatwością wybrać materiał odpowiedni do danego projektu - niezależnie od tego, czy będzie to blat, podłoga czy ściana. Zaletą są też wymiary płyt - ich duże formaty.  To produkt bardzo przemyślany - od designu, który jest zgodny z najnowszymi trendami i bardzo atrakcyjny wizualnie, aż po technologię, zapewnienie odpowiedniej antypoślizgowości i ścieralności – opowiada o współpracy z marką architekt Jacek Tryc, komisarz konkursu Wnętrze Roku 2019. - Idea konkursu pokrywa się z tą, która jest bliska naszemu stowarzyszeniu - chcemy promować zawód architekta, wesprzeć tych, którzy posiadają stosowne wykształcenie. Naszym celem jest pokazanie różnic między projektami profesjonalnymi, a tymi tworzonymi przez dekoratorów czy stylistów. Wnętrze Roku to inicjatywa gwarantująca obiektywny wybór laureatów. Na pierwszym miejscu stawiamy po prostu dobre projekty - wybór zwycięzcy nie będzie podyktowany użyciem konkretnych produktów czy materiałów – dodaje.

Zasady konkursu

Uczestnikami konkursu mogą być architekci, architekci wnętrz,  projektanci (każda osoba, która zawodowo zajmuje się architekturą, architekturą wnętrz i posiada  kierunkowe wykształcenie wyższe). Projekty mogą zgłaszać uczestnicy indywidualni oraz uczestnicy grupowi (nie więcej niż trzy prace). Uczestnicy konkursu mogą przedstawić w konkursie wyłącznie swoje prace, do których przysługują im pełne prawa autorskie. W przypadku, gdy autorów jest kilku, wszyscy autorzy muszą być wymienieni w zgłoszeniu. Projekty będą zgłaszane i oceniane w dwóch kategoriach: wnętrze prywatne, wnętrze publiczne.

- Będziemy nagradzać najlepsze przykłady i najmądrzejsze projekty, które ukazują się na rynku. Te, które spełniają wysokie standardy, nie tylko zawodowe, ale również innowacyjne. Nie jest sztuką stworzyć coś, co mieści się w ramach głównego nurtu, ale sztuką jest przygotować projekt, który „myśli” w sposób nieszablonowy - zaznacza Robert Majkut, przewodniczący jury i założyciel Robert Majkut Design.

W Konkursie, w którym zasiądą wybitne osobowości reprezentujące świat polskiej architektury, nie mogą brać udziału założyciele SAW, jurorzy oraz osoby współpracujące na podstawie jakiegokolwiek stosunku prawnego z Koordynatorem Konkursu lub innymi podmiotami biorącymi udział w organizacji Konkursu. Projekty można zgłaszać do początku września 2019.

Źródło: Grupa Cosentino

www.cosentino.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764