logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Costa Coffee z baśniową kampanią na święta

  PR 28.11.2022, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w sobie skrywa, sprawia, że malutcy bohaterowie pokochają to niezwykłe miejsce i zostaną w nim na zawsze, dzieląc się swoją miłością z każdym, kto postanowi do niego zajrzeć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/costa-coffee-z-basniowa-kampania-na-swieta,398153,artykul.html

Tegoroczna oferta świąteczna Costa Coffee to prawdziwa uczta smakowa, rodem z najpiękniejszych świątecznych opowieści, na którą składają się aromatyczne, zimowe przyprawy, owocowe syropy i czekolada.

- Okres świąteczny to wyjątkowy czas, dlatego w naszych kawiarniach staramy się stworzyć kameralną, ciepłą atmosferę, przypominającą czas, kiedy z zapartym tchem słuchaliśmy świątecznych baśni opowiadanych przez najbliższych. Chcemy, aby miejsce było przyjazne klientom i zachęcało do wspólnego celebrowania tego magicznego okresu. Tegoroczne menu bazuje na kilku świątecznych klasykach Costa Coffee, jak uwielbiana przez wszystkich Piernikowa Latte. Wprowadzamy też nowości: Chocolate Orange Latte w wersji na ciepło i zimno oraz Black Forest Mocha Latte. Obie kawy są połączeniem owoców i czekolady, które sprawdzą się idealnie w chłodniejsze dni - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director w Costa Coffee. - Na prośbę klientów przywróciliśmy również cieszący się dużą popularnością cydr, a słodkie menu wzbogaciliśmy o cztery nowe ciasta, które będą dostępne w sprzedaży również w całości - dodaje.

Na okres świąteczny Costa Coffee zmienia nie tylko menu, lecz także wystrój kawiarni, w których będą dominować bożonarodzeniowe dekoracje. Od 21 listopada napoje serwowane będą w kultowych już, świątecznych kubkach Costa Coffee, ze świątecznymi postaciami „Costa characters”, na które goście kawiarni czekają przez cały rok. Ponadto ulubione ciasta świąteczne Costa Coffee będzie można kupić w całości na wynos. Od 1 grudnia w aplikacji Costa App możliwe będzie wielkie odliczanie do Bożego Narodzenia dzięki kalendarzowi adwentowemu, w którym każdego dnia ukryte będą superpromocje.

Wszystkie aktywności świąteczne Costa Coffee wspierane będą przez kampanię w miejscu sprzedaży - materiały POS, menuboardy, a także kampanię digital, która obejmuje działania z influencerami oraz kampanie trafficową i świadomościową w mediach społecznościowych. Na początku grudnia Costa Coffee planuje także angażujące aktywacje w przestrzeni miejskiej.

Źródło: Costa Coffee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764