logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coty Polska zmienia dom mediowy MPG na MEC

   13.01.2011, przeczytano 3249 razy

Firma Coty Polska po dwóch latach przenosi budżet z domu mediowego MPG z powrotem do MEC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coty-polska-zmienia-dom-mediowy-mpg-na-mec,11885,artykul.html

Od lutego br. wszystkie kampanie dla marek Coty będzie planował zespół MEC.

MPG obsługiwał zarówno Coty, jak i Reckitt Benckiser od 2008 roku, kiedy obie firmy zdecydowały się skonsolidować budżet. Niedawno ponownie go rozdzieliły. Na przełomie 2010 i 2011 roku Reckitt Benckiser wycofał swój budżet z MPG i przeniósł go do ZenithOptimedia Group, z którym współpracował wcześniej.

Źródło: Press

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764