logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cover Awarts 2015: Najlepsze okładki płyt

   28.12.2015, przeczytano 1900 razy
ilustracja

Czy kochamy okładki? Czy w ogóle zwracamy na nie uwagę? Są nam obojętne czy może podświadomie kierujemy się nimi przy doborze muzyki? Czy nasze muzyczne wrażenia są w jakikolwiek sposób zależne od oprawy wizualnej?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cover-awarts-2015%3A-najlepsze-okladki-plyt,26958,artykul.html

Z pewnością warto doceniać i nagradzać tych artystów, którzy – opakowawszy dźwięki w papier i plastik – najlepiej oddali obrazem klimat muzyki obecnej na płycie. Każdy z nas może mieć swój udział w wysyłaniu sygnału do świata muzyki: okładka to nie przymus, ale dobrodziejstwo! To sztuka wizualizująca nieuchwytne brzmienia i absolutnie zasługuje na dobre projektowanie.

Decybele Dizajnu i Okladki.net, pod patronatem STGU, już po raz trzeci organizują plebiscyt Cover awArts na najlepsze polskie okładki albumów wydanych w 2015 roku. Zgłaszane projekty, po przejściu wstępnych eliminacji, pojawiły się na stronie www.coverawarts.com, gdzie możecie oddać swój głos na maksymalnie 10 ulubionych okładek.

Głosowanie trwa do 3 stycznia. Po tym czasie poznacie pierwszą dziesiątkę, która zostanie szczegółowo opisana na stronach organizatorów, a zdobywcy trzech pierwszych miejsc otrzymają specjalne wyróżnienie.

W zeszłym roku głosujący oddali ponad 20 tysięcy głosów – wierzymy, że w tym roku fani dobrze opakowanej muzyki także nie zawiodą.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764