logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cover Awarts 2015: Okładki płyt wybrane

   18.01.2016, przeczytano 5922 razy
strzałkistrzałka
Sokół / Hades / Sampler Orchestra – Różewicz – Interpretacje Grzegorz „Forin” Piwnicki

W edycji plebiscytu Cover awArts oddano rekordową liczbę głosów - 32686. Sośród 100 okładek wybranych uprzednio przez Decybele Dizajnu i Okladki.net na podstawie nadesłanych wcześniej prawie 300 propozycji, głosujący wybrali 30 projektów, które podobały się najbardziej w minionym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cover-awarts-2015%3A-okladki-plyt-wybrane,27112,artykul.html

Wynikiem głosowania, na szczycie zestawienia po raz trzeci znalazł się Forin. Jego okładka do albumu „Podróż zwana życiem” O.S.T.R.-a głosujących urzekła najbardziej.

Drugie miejsce zajęła okładka do „Trójkąta Warszawskiego” Taco Hemingwaya autorstwa Piotra Dudka i Łukasza Partyki, a trzecie zdobył także Forin, tym razem za grafikę do albumu „Różewicz – Interpretacje”, który nagrali Sokół, Hades i Sampler Orchestra.

Więcej informacji oraz top 30 plebiscytu: http://decybeledizajnu.com/artykuly/cover-awarts-2015-top-1-10

Wyniki Cover awArts 2014: http://decybeledizajnu.com/artykuly/cover-awarts-2014-top-1-10

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Cover awArts 2015: Najlepsze okładki płyt

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764