logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cover Awarts 2017: Najlepsze polskie okładki płytowe

   05.12.2017, przeczytano 2401 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz piąty konkurs Cover awArts wyłoni autorów najlepszych polskich okładek albumów muzycznych. Poza tradycyjnym głosowaniem internautów, specjalne jury wybierze najlepszą oprawę graficzną i okładkę najlepiej wizualizującą muzykę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cover-awarts-2017%3A-najlepsze-polskie-okladki-plytowe,34720,artykul.html

W jury projektowym pojawią się specjaliści w dziedzinie designu (m.in. Zuzanna Rogatty, Jacek Utko, Dawid Korzekwa, Paweł Krzywda), ilustracji (m.in. Dawid Ryski, Ola Niepsuj) i fotografii (Jacek Kołodziejski, Paweł Fabjański). Natomiast jury dziennikarzy (m.in. Ula Kaczyńska z Czwórki, Justyna Grochal z Interii czy Anna Nicz i Jacek Marczuk z Gazety Magnetofonowej) skupi się na wyborze okładki, która najlepiej koresponduje z muzyką. Szykuje się więc ciekawa rywalizacja, która wreszcie pozwoli docenić nie tylko sam front, ale cały album jako kompletną publikację fizyczną.

Okładki, które zwyciężą w konkursie będą podróżowały w formie wystawy po kilku miastach Polski. Początek ich drogi to katowickie Rondo Sztuki, gdzie 13 stycznia odbędzie się wernisaż wystawy i ogłoszenie wyników.

Autorzy okładek mogą zgłaszać swoje projekty na stronie coverawarts.com do 10 grudnia.

27.11.2017–10.12.2017 – etap zgłoszeń
15.12.2017–04.01.2018 – głosowanie
13.01.2018 – ogłoszenie wyników, otwarcie wystawy, koncert

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764