logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cover Awarts 2019 - znamy zwycięzców!

   24.01.2020, przeczytano 3174 razy
ilustracjastrzałka
Najlepsza okładka - 1. miejsce. Fleshworld – The Essence Has Changed, but the Details Remain Denisse Ariana Pérez – Fotografia Łukasz Paluch – Projekt Karolina Pietrzyk – Ilustracja Fleshworld – Wybór fotografii

Już po raz siódmy wybrane zostały najlepsze okładki i oprawy polskich płyt w ramach konkursu Cover awArts. Na finalne zestawienie złożyło się 52.597 głosów internautów oraz praca 52-osobowego jury. W jego skład weszli artyści sztuk wizualnych (fotografowie, malarze, graficy), ludzie piszący o kulturze i sztuce (dziennikarze, kulturoznawcy) oraz muzycy – organizatorzy zaprosili do współpracy Monikę Brodkę, Melę Koteluk, Krzysztofa Zalewskiego, Piotra Ziołę, Julię Marcell, Paulinę Przybysz, Iwonę Skwarek z Rebeki, Katarzynę Kowalczyk z Coals i Rosalie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cover-awarts-2019---znamy-zwyciezcow%21,385455,artykul.html

Tak liczna reprezentacja muzyków to nie przypadek. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji zostało „Listen to the image”, „Posłuchaj obrazu”. Celem Cover awArts jest nie tylko wyróżnienie najlepszych projektantów w świecie muzycznego dizajnu, ale też zaakcentowanie związku obrazu z dźwiękiem i pokazanie, jak korespondują ze sobą te dwa światy.

Nagroda za okładkę roku przypadła twórcom projektu The Essence Has Changed, but the Details Remain zespołu Fleshworld (Denisse Ariana Pérez, Łukasz Paluch, Karolina Pietrzyk). Album znalazł się też na drugim miejscu zestawienia opraw. Podium dopełniły płyty Audiotele Schaftera (Wojtek Koss i Jurek Gruchot z Full Metal Jacket) i Widmo duetu PRO8L3M (Darren Oorloff, Michał Klusek, Michał Shootman Majewski oraz Full Metal Jacket).

ilustracjastrzałka

Najlepsza okładka: 2. miejsce: Schafter – Audiotele Wojtek Koss, Jurek Gruchot (Full Metal Jacket) – Projekt

ilustracjastrzałka

Najlepsza okładka: 3. miejsce: PRO8L3M – Widmo Darren Oorloff – Projekt Michał Klusek – Fotografia PRO8L3M – Koncept Michał Shootman Majewski – Koprodukcja sesji zdjęciowej Full Metal Jacket – Przygotowanie do druku

ilustracjastrzałka

Najlepsza oprawa: 1. miejsce Król – Nieumiarkowania Zbiok Czajkowski – Koncepcja, okładka, ilustracje, projekt graficzny Karolina Zajączkowska – Koncepcja, fotografie

ilustracjastrzałka

Najlepsza oprawa: 2. miejsce: Fleshworld – The Essence Has Changed, but the Details Remain Denisse Ariana Pérez – Fotografia Łukasz Paluch – Projekt Karolina Pietrzyk – Ilustracja Fleshworld – Wybór fotografii

Najlepszą oprawą mijającego roku uznano projekt albumu Nieumiarkowania Króla (Zbiok Czajkowski i Karolina Zajączkowska). Trzecie miejsce zdobył album Pocztówka z WWA, lato ’19 Taco Hemingwaya (Wojtek Koss i Jurek Gruchot z Full Metal Jacket oraz Paweł Fabjański).

Czołową trzydziestkę okładek oraz dziesięć najlepszych opraw można będzie zobaczyć, dotknąć i posłuchać (warto wziąć ze sobą słuchawki) na cyklu wystaw. Do 16 lutego ekspozycja dostępna będzie w Rondzie Sztuki w Katowicach.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
Filmy z kampanii Mitsubishi Motors z nagrodami The Best of Moto 2024
Astara – oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi do Polski informuje, że trzy serie filmów Mitsubishi Motors z udziałem znanych ambasadorów marki, Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego, zostały wyróżnione w prestiżowym plebiscycie „The Best of Moto 2024”. Projekty: „Inspiracje w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764