logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cover Awarts 2019 - znamy zwycięzców!

   24.01.2020, przeczytano 2770 razy
ilustracjastrzałka
Najlepsza okładka - 1. miejsce. Fleshworld – The Essence Has Changed, but the Details Remain Denisse Ariana Pérez – Fotografia Łukasz Paluch – Projekt Karolina Pietrzyk – Ilustracja Fleshworld – Wybór fotografii

Już po raz siódmy wybrane zostały najlepsze okładki i oprawy polskich płyt w ramach konkursu Cover awArts. Na finalne zestawienie złożyło się 52.597 głosów internautów oraz praca 52-osobowego jury. W jego skład weszli artyści sztuk wizualnych (fotografowie, malarze, graficy), ludzie piszący o kulturze i sztuce (dziennikarze, kulturoznawcy) oraz muzycy – organizatorzy zaprosili do współpracy Monikę Brodkę, Melę Koteluk, Krzysztofa Zalewskiego, Piotra Ziołę, Julię Marcell, Paulinę Przybysz, Iwonę Skwarek z Rebeki, Katarzynę Kowalczyk z Coals i Rosalie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cover-awarts-2019---znamy-zwyciezcow%21,385455,artykul.html

Tak liczna reprezentacja muzyków to nie przypadek. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji zostało „Listen to the image”, „Posłuchaj obrazu”. Celem Cover awArts jest nie tylko wyróżnienie najlepszych projektantów w świecie muzycznego dizajnu, ale też zaakcentowanie związku obrazu z dźwiękiem i pokazanie, jak korespondują ze sobą te dwa światy.

Nagroda za okładkę roku przypadła twórcom projektu The Essence Has Changed, but the Details Remain zespołu Fleshworld (Denisse Ariana Pérez, Łukasz Paluch, Karolina Pietrzyk). Album znalazł się też na drugim miejscu zestawienia opraw. Podium dopełniły płyty Audiotele Schaftera (Wojtek Koss i Jurek Gruchot z Full Metal Jacket) i Widmo duetu PRO8L3M (Darren Oorloff, Michał Klusek, Michał Shootman Majewski oraz Full Metal Jacket).

ilustracjastrzałka

Najlepsza okładka: 2. miejsce: Schafter – Audiotele Wojtek Koss, Jurek Gruchot (Full Metal Jacket) – Projekt

ilustracjastrzałka

Najlepsza okładka: 3. miejsce: PRO8L3M – Widmo Darren Oorloff – Projekt Michał Klusek – Fotografia PRO8L3M – Koncept Michał Shootman Majewski – Koprodukcja sesji zdjęciowej Full Metal Jacket – Przygotowanie do druku

ilustracjastrzałka

Najlepsza oprawa: 1. miejsce Król – Nieumiarkowania Zbiok Czajkowski – Koncepcja, okładka, ilustracje, projekt graficzny Karolina Zajączkowska – Koncepcja, fotografie

ilustracjastrzałka

Najlepsza oprawa: 2. miejsce: Fleshworld – The Essence Has Changed, but the Details Remain Denisse Ariana Pérez – Fotografia Łukasz Paluch – Projekt Karolina Pietrzyk – Ilustracja Fleshworld – Wybór fotografii

Najlepszą oprawą mijającego roku uznano projekt albumu Nieumiarkowania Króla (Zbiok Czajkowski i Karolina Zajączkowska). Trzecie miejsce zdobył album Pocztówka z WWA, lato ’19 Taco Hemingwaya (Wojtek Koss i Jurek Gruchot z Full Metal Jacket oraz Paweł Fabjański).

Czołową trzydziestkę okładek oraz dziesięć najlepszych opraw można będzie zobaczyć, dotknąć i posłuchać (warto wziąć ze sobą słuchawki) na cyklu wystaw. Do 16 lutego ekspozycja dostępna będzie w Rondzie Sztuki w Katowicach.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764