logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cover Awarts 2022 przedłuża termin zgłoszeń

   06.01.2023, przeczytano 801 razy
ilustracja

Cover awArts to znana inicjatywa Decybeli Dizajnu – ten plebiscyt już od dekady pomaga promować polskich artystów, dizajnerów i twórców, których sztuka zdobi okładki albumów. Konkurs nie tylko daje odbiorcom muzyki realny wpływ na wyniki, ale też pozwala przyjrzeć się z bliska nagrodzonym projektom. Każdego roku plebiscyt gromadzi coraz większe grono osób zainteresowanych dobrym, polskim dizajnem; ceniących najwyższą jakość – zarówno w sferze wizualnej, jak i dźwiękowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cover-awarts-2022-przedluza-termin-zgloszen,398554,artykul.html

 

W plebiscycie biorą udział zgłoszone przez twórców projekty albumów wydanych między 1 grudnia 2021 a 31 grudnia 2022. Na finalny wynik składa się opinia tysięcy internautów i specjalnego jury specjalistów – projektantek, fotografów, ilustratorek, dziennikarzy i muzyków. Więcej szczegółów na temat konkursu znajdziecie na stronie organizatora.

Tegoroczna jubileuszowa edycja Cover awArts będzie wyjątkowa. Tradycyjna wystawa wyróżnionych projektów zostanie poszerzona o ekspozycję ukazującą ewolucję konkursu i tym samym ewolucję polskiego projektowania w tej dziedzinie od 2013 roku.

Organizatorzy przedłużyli etap zgłoszeń o tydzień, zatem możliwość zgłoszenia swojego projektu mamy do niedzieli 15 stycznia, do końca dnia. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie www.coverawarts.com. Warto wspomnieć, że zgłoszenie do konkursu nie wymaga żadnych opłat – udział jest całkowicie darmowy.

Kalendarium:

  • 22.11.2022–15.01.2023 – Etap zgłoszeń
  • 1–28.02.2023 – Głosowanie internautów
  • 27–31.03.2023 – Ogłoszenie wyników
  • 31.03.2023 – Gala zwycięzców online
  • Lipiec 2023 – wystawa w Katowicach (dokładny termin zostanie ogłoszony)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764