logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Covid-19 i branża mobile – Mobile Trends Conference for Commerce & Banking

  PR 14.09.2020, przeczytano 592 razy

Już 8-9 października przeniesiemy się w podróż w poszukiwaniu najnowszych trendów i dobrych praktyk w branży mobile. Po raz kolejny spotkamy się w Krakowie w Starej Zajezdni by DeSilva na Mobile Trends Conference. Mając na uwadze bezpieczeństwo w konferencji będzie można również uczestniczyć zdalnie oglądając wszystkie prelekcje online. Z pewnością będzie to wyjątkowa edycja, jakiej jeszcze nie było. Podczas dwóch dni spotkają się dwie branże, a ponad 20 prelegentów przekaże uczestnikom niezliczoną dawkę wiedzy. Całość zostanie poświęcona projektowaniu, tworzeniu, wdrażaniu oraz promocji aplikacji i rozwiązań mobilnych. IAB Polska objęło wydarzenie patronatem co stanowi potwierdzenie jego wysokiej wartości merytorycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/covid-19-i-branza-mobile-%E2%80%93-mobile-trends-conference-for-commerce-and-banking,388437,artykul.html

Pandemia COVID-19 zaskoczyła wszystkich, niezależnie od reprezentowanej branży. Firmy zmuszone były szybko zaadaptować się do nowej rzeczywistości. Branża bankowa oraz firmy z sektora sprzedaży szybko wdrożyły rozwiązania, ułatwiające użytkowbujin funkcjonowanie w czasie lockdownu. Konsumenci, którzy nie korzystali z zakupów przez Internet, nauczania online czy bankowości mobilnej musieli sięgnąć po nowe narzędzia i aplikacje. Ogromny udział w tym trudnym procesie miały firmy tworzące aplikacje i rozwiązania mobilne. Firmy przyspieszyły wprowadzenie nowych funkcjonalności, a często wdrożenia dokonywane były dużo szybciej niż wcześniej zaplanowano. Dzięki temu branże takie jak commerce czy bankowość potrafiły dostosować się do tej trudnej sytuacji. Podczas specjalnej edycji Mobile Trends Conference będzie można wysłuchać tych, którzy poradzili sobie najlepiej. To doskonała okazja do wyciągnięcia wniosków na przyszłość i zainspirowania się ich działaniami.

Dla kogo jest Mobile Trends?

Dzień COMMERCE skierowany jest do całej branży sprzedaży internetowej. Coraz więcej konsumentów kupuje mobilnie, a ostatnie miesiące były tego doskonałym przykładem. Jeżeli pracujesz w branży e-commerce, dowiesz się jak efektywnie korzystać z kanału mobilnego w sprzedaży Twoich produktów i usług oraz poznasz najnowsze trendy w tworzeniu oraz wdrażaniu aplikacji dla branży commerce.

W odpowiedzi na ubiegłoroczną, specjalną edycję konferencji w Warszawie, która została bardzo dobrze przyjęta przez uczestników, również i teraz organizatorzy zaplanowali dzień dedykowany sektorowi finansowemu i bankowemu. Podczas dnia BANKING przewidziane wystąpienia to idealna okazja do zainspirowania się najlepszymi działaniami prosto od niekwestionowanych ekspertów. Przyjdź i poznaj kluczowe trendy technologiczne i biznesowe, które określają kierunki rozwoju bankowości.

Czyjego wystąpienia już nie możesz się doczekać?

Pierwszego dnia wysłuchamy m.in. prelekcje Jakuba Chmielniaka (Lethe) oraz Marcina Rudzika (Brand Acitve). Poznamy najskuteczniejsze działania w e-commerce na 2021 rok oraz porozmawiamy o wykorzystaniu modelu SaaS w m-commerce. Drugiego dnia Tomasz Pasko (NotBoring.Agency) poruszy temat zakupów generacji Z oraz opowie dlaczego warto reklamować się na Snapie i TikToku, również w branży finansowej. Krzysztof Wojewodzic (Escola) pokaże jak tworzyć aplikację, żeby oszczędzić sobie #mobilefuckups. Wszystko to na podstawie wdrażania przez firmę Escola wielu aplikacji finansowych i dla branży bankowej. Pandemia COVID przyspieszyła digitalizację procesów w finansach co najmniej o dekadę i przeniosła je niemal całkowicie do mobile. Niezwykła sytuacja na świecie przełożyła się na rynki finansowe. Jak “mobilizowali” się inwestorzy? Na to pytanie odpowie natomiast Piotr Kardasz z TMS Brokers. Wkrótce poznamy kolejnych prelegentów konferencji.

A co z COVID-19?

W trosce o bezpieczeństwo uczestników październikowa edycja Mobie Trends Conference będzie dostępna w formule hybrydowej. Wydarzenie odbędzie się w Krakowie, a ponadto wszystkim zainteresowanym organizatorzy umożliwiają udział poprzez transmisję online. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa i komfortu konferencja odbędzie się zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi, a wszelkie działania podejmowane będą w oparciu o aktualne informacje i zalecenia Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Mobile Trends Conference to wydarzenie, podczas którego poznasz najnowsze trendy branży commerce oraz dowiesz się, dokąd zmierza bankowość mobilna. Nie zabraknie również networkingu. Zarezerwuj swoje miejsce w gronie specjalistów nowoczesnych technologii już dziś i nie przegap szansy na nawiązanie wielu relacji biznesowych i prywatnych.

8-9 października Kraków lub online

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764