logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CPK Story: kampania Centralnego Portu Komunikacyjnego

  PR 19.07.2022, przeczytano 863 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki najnowszej kampanii CPK Story, przez najbliższe miesiące inwestycja będzie szczególnie widoczna w przestrzeni publicznej i wybranych mediach cyfrowych. Szerokie dotarcie do odbiorców, odkłamanie mitów oraz przedstawienie idei CPK wraz z pakietem informacji na temat korzyści społecznych z przedsięwzięcia to główne założenia działań, które będą realizowane do grudnia tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cpk-story%3A-kampania-centralnego-portu-komunikacyjnego-,396651,artykul.html

Inwestycja wchodzi w etap szczegółowych projektów i to zarówno dla Portu Solidarność (którego wariant inwestorski został zaprezentowany w czerwcu), jak i pierwszych odcinków kolejowych (projektowanie pierwszego zadania inwestycyjnego już trwa). Prace przygotowawcze toczą się już na 1300 z 2000 km planowanych nowych linii, ponadto spółka finalizuje podpisanie umowy ramowej z 8 wykonawcami na prace budowlane.

 – Kampania CPK Story jest integralnym elementem nadrzędnej platformy komunikacyjnej #KierunekCPK, w ramach której prowadzimy działania przybliżające i ukazujące ludzką twarz projektu inwestycyjnego. Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona społeczeństwa, ponieważ CPK będzie oddziaływać na życie praktycznie każdego z nas. Nie tylko tych, którzy obecnie podróżują pociągami, samolotami czy autami, ale także osób, które nie mogą korzystać z transportu publicznego, a dzięki CPK ich miejscowości zyskają połączenia z różnymi regionami oraz całym krajem. Dzięki temu otworzą się przed nimi nowe możliwości zawodowe, edukacyjne, zwiększy się dostępność wydarzeń kulturalnych. Chcemy pokazać Polakom, że ta inwestycja sprawi, że będą mogli po prostu podróżować szybciej, bezpieczniej i wygodniej. Wokół CPK narasta wiele mitów, a tą kampanią chcemy się z nimi zmierzyć. Będziemy zatem informować, informować i jeszcze raz informować – mówi Łukasz Franiak Dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu spółki.

Elementem spajającym całość projektu informacyjnego jest strona internetowa cpkstory.pl. W plastyczny i prosty sposób przybliża ona zarówno historię transportu lotniczego i kolejowego w Polsce, począwszy od 1910 roku, jak i 50 lat idei centralnego lotniska dla naszego kraju. Jednym z ważniejszych założeń kampanii jest pokazanie, że CPK to nie pomysł ostatnich lat, ale idea dojrzewająca od dekad. CPK Story pokazuje co udało się już zrealizować oraz przedstawia wymierne korzyści z powstania CPK dla Polski w różnych obszarach – wpływu na gospodarkę, nowych miejsc pracy, rozwoju infrastruktury komunikacyjnej, transportu towarów drogą lotniczą i wielu innych.

Komunikacja CPK Story będzie budowana w oparciu o media ogólnopolskie i regionalne, a także niestandardowe działania informacyjne. Spoty zapraszające do odwiedzenia serca projektu – strony cpkstory.pl – pojawią się m.in. w przestrzeni onlinediplay’u, mediach społecznościowych i serwisach VOD (TVP, Polsat oraz WP). W blokach reklamowanych sieci kin KinAds będzie prezentowany film promocyjny: CPK Story - niezwykła podróż w czasie:

Stałe elementy kampanii CPK Story, w postaci wystawy o historii awiacji i kampanii billboardowej, będą obecne również w przestrzeni i na tarasie widokowym lotniska Chopina. Więcej o relacjach łączących lotnisko Chopina i Port Solidarność można dowiedzieć się z 17 odcinka podcastu "Cześć, pogadajmy konkretnie":

Cała kampania, plan działań oraz zakup mediów zrealizowane zostały w całości przez Biuro Komunikacji i Marketingu spółki Centralny Port Komunikacyjny.

Źródło: Centralny Port Komunikacyjny

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764