logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CPK Story: kampania Centralnego Portu Komunikacyjnego

  PR 19.07.2022, przeczytano 940 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki najnowszej kampanii CPK Story, przez najbliższe miesiące inwestycja będzie szczególnie widoczna w przestrzeni publicznej i wybranych mediach cyfrowych. Szerokie dotarcie do odbiorców, odkłamanie mitów oraz przedstawienie idei CPK wraz z pakietem informacji na temat korzyści społecznych z przedsięwzięcia to główne założenia działań, które będą realizowane do grudnia tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cpk-story%3A-kampania-centralnego-portu-komunikacyjnego-,396651,artykul.html

Inwestycja wchodzi w etap szczegółowych projektów i to zarówno dla Portu Solidarność (którego wariant inwestorski został zaprezentowany w czerwcu), jak i pierwszych odcinków kolejowych (projektowanie pierwszego zadania inwestycyjnego już trwa). Prace przygotowawcze toczą się już na 1300 z 2000 km planowanych nowych linii, ponadto spółka finalizuje podpisanie umowy ramowej z 8 wykonawcami na prace budowlane.

 – Kampania CPK Story jest integralnym elementem nadrzędnej platformy komunikacyjnej #KierunekCPK, w ramach której prowadzimy działania przybliżające i ukazujące ludzką twarz projektu inwestycyjnego. Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona społeczeństwa, ponieważ CPK będzie oddziaływać na życie praktycznie każdego z nas. Nie tylko tych, którzy obecnie podróżują pociągami, samolotami czy autami, ale także osób, które nie mogą korzystać z transportu publicznego, a dzięki CPK ich miejscowości zyskają połączenia z różnymi regionami oraz całym krajem. Dzięki temu otworzą się przed nimi nowe możliwości zawodowe, edukacyjne, zwiększy się dostępność wydarzeń kulturalnych. Chcemy pokazać Polakom, że ta inwestycja sprawi, że będą mogli po prostu podróżować szybciej, bezpieczniej i wygodniej. Wokół CPK narasta wiele mitów, a tą kampanią chcemy się z nimi zmierzyć. Będziemy zatem informować, informować i jeszcze raz informować – mówi Łukasz Franiak Dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu spółki.

Elementem spajającym całość projektu informacyjnego jest strona internetowa cpkstory.pl. W plastyczny i prosty sposób przybliża ona zarówno historię transportu lotniczego i kolejowego w Polsce, począwszy od 1910 roku, jak i 50 lat idei centralnego lotniska dla naszego kraju. Jednym z ważniejszych założeń kampanii jest pokazanie, że CPK to nie pomysł ostatnich lat, ale idea dojrzewająca od dekad. CPK Story pokazuje co udało się już zrealizować oraz przedstawia wymierne korzyści z powstania CPK dla Polski w różnych obszarach – wpływu na gospodarkę, nowych miejsc pracy, rozwoju infrastruktury komunikacyjnej, transportu towarów drogą lotniczą i wielu innych.

Komunikacja CPK Story będzie budowana w oparciu o media ogólnopolskie i regionalne, a także niestandardowe działania informacyjne. Spoty zapraszające do odwiedzenia serca projektu – strony cpkstory.pl – pojawią się m.in. w przestrzeni onlinediplay’u, mediach społecznościowych i serwisach VOD (TVP, Polsat oraz WP). W blokach reklamowanych sieci kin KinAds będzie prezentowany film promocyjny: CPK Story - niezwykła podróż w czasie:

Stałe elementy kampanii CPK Story, w postaci wystawy o historii awiacji i kampanii billboardowej, będą obecne również w przestrzeni i na tarasie widokowym lotniska Chopina. Więcej o relacjach łączących lotnisko Chopina i Port Solidarność można dowiedzieć się z 17 odcinka podcastu "Cześć, pogadajmy konkretnie":

Cała kampania, plan działań oraz zakup mediów zrealizowane zostały w całości przez Biuro Komunikacji i Marketingu spółki Centralny Port Komunikacyjny.

Źródło: Centralny Port Komunikacyjny

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
Marka Profi w nowej odsłonie
Marka Profi odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek.
Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764