Zakończyła się 13. Edycja Festiwalu Komunikacji Marketingowej Crackfilm, który odbywał się w tym roku w nowej formule. 18 maja 2002 roku w krakowskich Sukiennicach przyznane zostały nagrody TYTANa. Jury pod przewodnictwem Leszka Stafieja oceniło ponad 70 prac reklamowych.
Wyróżnienia otrzymali:
Kategoria: BTL
Nominacje:
Art. FM, kampania autopromocyjna Broker FM
Hestia Art., raport roczny 2000 "Pokolenia" dla Ergo Hestia,
Agencja BYSS, serwis www piwa Bosman
Tytan: Art FM za kampanie autopromocyjną "Ankieta" dla Broker FM. Dyrektor Kreatywny Grzegorz Nowak.
Wyróżnienie: Robert Wolański za zdjęcia do albumu "Pokolenia" Ergo Hestia.
Kategoria: reklama radiowa
Tytan: agencja Henyo Behrendt za reklamę konto dla młodzieży IntegrumMaax dla Banku Gospodarki Żywnościowej. Dyrektor Kreatywny Henryk Szymański.
Kategoria: film reklamowy:
Nominacje:
Tytan: film "Magazynier", Mars /Multibrand, agencja D'Arcy. Dyrektor kreatywny Maciej Kowalczuk
Kategoria: najlepsza kampania reklamowa
Tytan: Art. FM za kampanię dla RMF FM "Oddałem głos na muzykę w RMF FM". Dyrektor Kreatywny Witold Wnuk.
Ponadto jury Crackfilmu 2002 przyznało specjalnego "Tytana" dla filmu o charakterze społecznym dla pracy "Miś", filmu emitowanego w ramach akcji społecznej "Dzieciństwo bez przemocy" agencji McCann Erickson, dyrektorzy kreatywni Jarek Wiewiórski i Józek Dutkiewicz.
W kategoriach: reklama prasowa, reklama zewnętrzna, reklama niekonwencjonalna jury nie przyznało nagród.
Nagroda specjalna: Tytan Tytanów
Elżbieta Penderecka.
Nagroda przyznana za działania na rzecz promocji wizerunku Polski w świecie.
Podczas gali Crackfilmu został wręczony także Kamień Milowy - nagrodę otrzymały
Polskie Badania Czytelnictwa (PBC).
Na podst. informacji zamieszczonej na stronach oraganizatora:
www.crackfilm.pl