Agencja Creative Answer realizuje kolejny projekt w zakresie personalizowanej komunikacji. Tym razem jest to video wspomagające sprzedaż produktu Tani Kredyt firmy Alfa Finance. Personalizowana komunikacja 360° obejmująca video, animacje, online i offline z wykorzystaniem najnowszych technologii jest jedną z głównych specjalizacji agencji Creative Answer.
Creative Answer rozpoczął personalizowaną kampanię sprzedażową produktu Tani Kredyt. Agencja już od 6 lat realizuje kampanie komunikacji 360°, które w zależności od potrzeb obejmują personalizowane video, animacje, BTL czy Landing Pages. Jak mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer, przygotowanie i realizacja spersonalizowanej wielokanałowej kampanii przy wykorzystaniu big data, customer experience, mobile, BTL i video contentu wymaga unikalnej kreacji oraz konsekwencji i spójności przekazów na każdym etapie. – To przede wszystkim jednak praca nad dużą ilością danych i ich właściwa segmentacja. Bazując na informacjach zawartych w systemach CRM oraz naszym doświadczeniu z sukcesem realizujemy cele stawiane przez klientów – zapewnia.
Doświadczenie
Agencja Creative Answer zrealizowała dla firm UPC, Grupy Pracuj.pl i Alfa Finance kompleksowe kampanie personalizowanej komunikacji, które spełniły określone wcześniej cele sprzedażowe i wizerunkowe. Akcja promocyjna dla UPC obejmowała wielokanałową i wieloetapową kampanię promocyjną usługi UPC Biznes. Natomiast dla Grupy Pracuj.pl Agencja zrealizowała trzy rozbudowane kampanie marketingowe. Jedna miała na celu przekonanie klientów biznesowych, że wykorzystanie odpowiednich narzędzi pozwala budować skuteczny wizerunek na rynku pracy. Jej efektem był 25% wzrost sprzedaży promowanego produktu w porównaniu do roku poprzedniego. Inna kampania miała na celu stworzenie strategii komunikacji, która przekona pracodawców, że wirtualne targi pracy to dobra okazja do zaprezentowania firmy oraz zbudowania mostu pomiędzy światem rzeczywistym a wirtualnym.
Personalizacja w liczbach
Personalizowana komunikacja wpływa na pozytywny stosunek konsumentów do oferowanych im produktów i usług. Zgodnie z informacjami z raportu Accenture Interactive „Personalization Pulse Check” personalizacja wpływa na trzy etapy w relacji z klientami. Pierwszy z nich określany jako „bycie rozpoznanym”, dla 56% ankietowanych przekłada się na większą skłonność do zrobienia zakupów (online lub offline), gdy sprzedawca zwraca się do nich po imieniu. Drugim istotnym czynnikiem jest „rekomendacja”, czyli polecanie produktów na podstawie wcześniejszych zakupów i preferencji klientów, co ma znaczenie dla 58% ankietowanych. Trzecim ważnym aspektem jest „bycie zapamiętanym”. Aż 65% ankietowanych dokonuje zakupu w miejscu, gdzie sprzedawca posiada wiedzę o ich wcześniejszych zakupach.
Źródło: Creative Answer