logo
WIADOMOŚCI

Creative Answer rozbudowuje portfolio projektów komunikacji personalizowanej

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 187 razy

Agencja Creative Answer realizuje kolejny projekt w zakresie personalizowanej komunikacji. Tym razem jest to video wspomagające sprzedaż produktu Tani Kredyt firmy Alfa Finance. Personalizowana komunikacja 360° obejmująca video, animacje, online i offline z wykorzystaniem najnowszych technologii jest jedną z głównych specjalizacji agencji Creative Answer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creative-answer-rozbudowuje-portfolio-projektow-komunikacji-personalizowanej,32513,artykul.html

Creative Answer rozpoczął personalizowaną kampanię sprzedażową produktu Tani Kredyt. Agencja już od 6 lat realizuje kampanie komunikacji 360°, które w zależności od potrzeb obejmują personalizowane video, animacje, BTL czy Landing Pages. Jak mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer, przygotowanie i realizacja spersonalizowanej wielokanałowej kampanii przy wykorzystaniu big data, customer experience, mobile, BTL i video contentu wymaga unikalnej kreacji oraz konsekwencji i spójności przekazów na każdym etapie. – To przede wszystkim jednak praca nad dużą ilością danych i ich właściwa segmentacja. Bazując na informacjach zawartych w systemach CRM oraz naszym doświadczeniu z sukcesem realizujemy cele stawiane przez klientów – zapewnia.  

Doświadczenie

Agencja Creative Answer zrealizowała dla firm UPC, Grupy Pracuj.pl i Alfa Finance kompleksowe kampanie personalizowanej komunikacji, które spełniły określone wcześniej cele sprzedażowe i wizerunkowe. Akcja promocyjna dla UPC obejmowała wielokanałową i wieloetapową kampanię promocyjną usługi UPC Biznes. Natomiast dla Grupy Pracuj.pl Agencja zrealizowała trzy rozbudowane kampanie marketingowe. Jedna miała na celu przekonanie klientów biznesowych, że wykorzystanie odpowiednich narzędzi pozwala budować skuteczny wizerunek na rynku pracy. Jej efektem był 25% wzrost sprzedaży promowanego produktu w porównaniu do roku poprzedniego. Inna kampania miała na celu stworzenie strategii komunikacji, która przekona pracodawców, że wirtualne targi pracy to dobra okazja do zaprezentowania firmy oraz zbudowania mostu pomiędzy światem rzeczywistym a wirtualnym.

Personalizacja w liczbach

Personalizowana komunikacja wpływa na pozytywny stosunek konsumentów do oferowanych im produktów i usług. Zgodnie z informacjami z raportu Accenture Interactive „Personalization Pulse Check” personalizacja wpływa na trzy etapy w relacji z klientami. Pierwszy z nich określany jako „bycie rozpoznanym”, dla 56% ankietowanych przekłada się na większą skłonność do zrobienia zakupów (online lub offline), gdy sprzedawca zwraca się do nich po imieniu. Drugim istotnym czynnikiem jest „rekomendacja”, czyli polecanie produktów na podstawie wcześniejszych zakupów i preferencji klientów, co ma znaczenie dla 58% ankietowanych. Trzecim ważnym aspektem jest „bycie zapamiętanym”. Aż 65% ankietowanych dokonuje zakupu w miejscu, gdzie sprzedawca posiada wiedzę o ich wcześniejszych zakupach.

Źródło: Creative Answer

www.creativeanswer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
wtorek 22.05.2018, 70 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone