logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative Brand Stories – nowa grupa komunikacji marketingowej

  PR 22.09.2023, przeczytano 695 razy

Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w obszarze event marketingu, Box of Stories – branded gifts agency oferującej kreatywne wysyłki, powstałej w okresie pandemii, oraz Eco Stories – specjalizującej się w kreowaniu ekologicznych wydarzeń i inicjatyw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creative-brand-stories-%E2%80%93-nowa-grupa-komunikacji-marketingowej,401469,artykul.html

Każda z agencji wchodzących w skład nowej grupy zachowuje swoją niezależność, a utworzenie Creative Brand Stories pozwala na kompleksowe wykorzystanie doświadczeń i kompetencji wszystkich podmiotów grupy, w szczególności w obszarach event marketingu, employer brandingu, public relations, wprowadzenie produktów na rynek czy influencer marketingu.

Od dłuższego czasu z powodzeniem realizujemy projekty dla naszych klientów, które wykraczają poza sztywne specjalizacje każdej z naszych agencji. Trafia do nas też coraz więcej zapytań o takie kompleksowe podejście. Nasza decyzja o stworzeniu marki parasolowej wynika ze zrozumienia potrzeb współczesnych marketerów oraz z uwzględnienia dynamicznych zmian zachodzących w branży komunikacji marketingowej, Współpraca grupy trzech wyspecjalizowanych agencji gwarantuje naszym klientom wysoką jakość usług i pozwala korzystać ze skumulowanego efektu synergii. Creative Brand Stories łączy bowiem kompetencje i doświadczenia naszych zespołów, oferuje komplementarne usługi w zakresie experiential marketingu, gwarantuje elastyczność i zwinność w komunikacji oraz dbałość o spójność strategiczną i wizualną, niezależnie od punktu kontaktu konsumenta z marką – tłumaczy Monika Kawecka.

Zmianom towarzyszy nowe hasło Creative Brand Stories: „Kreujemy doświadczenia Twojej marki”, które podkreśla filozofię grupy oraz jej specjalizację w zakresie tworzenia wyjątkowych doświadczeń, które wykraczają poza standardowe ramy komunikacji marketingowej.

Nowe logotypy, świeże kolory oraz nowa typografia

Wraz z powstaniem nowej grupy, rebranding przeszły wszystkie tworzące ją agencje. Celem nowej tożsamości wizualnej jest z jednej strony usystematyzowanie, odświeżenie i ujednolicenie graficzne portfolio agencji skupionych pod szyldem Creative Brand Stories. Z drugiej strony, stworzenie praktycznego i funkcjonalnego narzędzia komunikacji, które wywodzi się z DNA wszystkich podmiotów tworzących grupę.

Naszą filozofię działania opieramy na kreowaniu unikatowych doświadczeń marketingowych, które pobudzają zmysły i pozostawiają trwały ślad w umysłach odbiorców. Dzięki różnorodności naszych marek możemy tworzyć niezwykłe narracje, które zachwycają, inspirują i angażują – podkreśla Katarzyna Jabłkowska, PR & Social Media Manager w Creative Brand Stories. – Chcieliśmy stworzyć spójną i nowoczesną komunikację wizualną, która oddaje charakter każdej z agencji, jednocześnie podkreślając naszą wspólną przynależność. Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna była odzwierciedleniem naszej energii i dynamiki w działaniu oraz aby komunikowała takie wartości jak elastyczność, efektywność i komfort klientów, które stanowią fundament naszych marek – dodaje.

Obecnie Creative Brand Stories zatrudnia kilkunastu ekspertów z obszaru marketingu i komunikacji, działających w biurze w Krakowie.

W portfolio grupy znajdują się znane marki, takie jak GFT, Health Labs Care, Herbalife, Interia, Maspex, Polska Press Grupa, The Bahlsen Family, Deloitte, Ringier Axel Springer, Semilac, CCC Group i Tiger.

Źródło: Creative Brand Stories

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764