logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative Brand Stories rozpoczyna współpracę z Kappahl

  PR 29.11.2023, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Agencje należącą do grupy Creative Brand Stories rozpoczęły współpracę ze skandynawską siecią modową Kappahl. Bossa Nova Events odpowiada za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej. Z kolei Box of Stories przygotowuje wysyłki kreatywne do twórców współpracujących z marką Kappahl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creative-brand-stories-rozpoczyna-wspolprace-z-kappahl-,402271,artykul.html

Pierwszy z eventów odbędzie się 30 listopada i będzie poświęcony najnowszej kolekcji marki kay/day. Koncepcja wydarzenia „Kappahl 4 Senses” bazuje na czterech zmysłach: wzroku, smaku, zapachu i dotyku, poprzez które marka zachęca do świadomego i radosnego doświadczania otaczającego nas świata. Wydarzenie skupi się na idei selfcare, łącząc techniki mindfulness z doświadczeniami związanymi z kolekcją kay/day, podkreślając wartości dla ciała, umysłu i duszy. Zaproszenia na event, w formie kreatywnych wysyłek, zawierają elementy nawiązujące do poszczególnych zmysłów. Na wydarzeniu ze stylistką magazynu „Elle”, Karoliną Limbach, uczestnicy porozmawiają o materiałach i tkaninach, a Zosia Pilitowska z krakowskiej kawiarni Ranny Ptaszek podczas warsztatów kulinarnych wyruszy w zmysłową podróż przez smaki i zapachy Azji.

Drugi event, planowany na 13 grudnia, skupi się na świątecznej kolekcji „Winter Wonderland” dziecięcej marki Newbie. Mamy i ich pociechy przeniosą się do klimatycznej drewnianej chatki za miastem, by wspólnie spędzić przedświąteczne popołudnie. Na uczestników czekają m.in. kreatywne warsztaty tworzenia skandynawskich ozdób choinkowych oraz wspólne świąteczne aktywności. Bossa Nova Events przygotowała również autorską bajkę świąteczną o przygodach przytulanki – misia o imieniu Newbiś. Zaproszenia na event, w formie kreatywnych wysyłek, zawierają elementy nawiązujące do świątecznego czasu spędzanego w gronie najbliższych.

– Przygotowane przez nas wydarzenia to znacznie więcej niż jedynie cykl spotkań marki z jej odbiorcami. Głównym celem naszych działań jest budowanie trwałej więzi ze współpracującymi z nami twórcami, którzy identyfikują się z naszymi wartościami. W Kappahl uznajemy zrównoważony rozwój za nieodłączny element naszej misji. Dążymy do dostarczania odpowiedzialnej mody, promując ubrania korzystne zarówno dla ich użytkowników, jak i dla otaczającego nas świata – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Jeszcze w tym roku planowana jest realizacja kolejnych wysyłek kreatywnych związanych z nadchodzącymi kolekcjami marki Kappahl.

Źródło: Creative Brand Stories

Dodatkowe informacje:

O Kappahl:
Grupa Kappahl, założona w 1953 roku w Mölndal, na południe od Göteborga w Szwecji, jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej. Posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz platformę e-commerce.
Kolekcja kay/day to propozycja dla osób ceniących wysoką jakość, trwałość i ponadczasowy design. Z kolei Newbie to linia ubrań dedykowana najmłodszym, wykonana z 100% ekologicznej bawełny.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764