logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative Business Network by Filmteractive

  PR 03.10.2023, przeczytano 317 razy
ilustracja

Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone zostaną sektory kreatywne Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Spotkanie odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa przy ul. Targowej 56 w Warszawie. IAB Polska jest partnerem wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creative-business-network-by-filmteractive,401574,artykul.html

Creative Business Network to rozszerzenie działań Filmteractive, wydarzenia, które od 12 lat pomaga branżom sektora kreatywnego w cyfrowej transformacji oraz łączy je z biznesem. Filmteractive od samego początku uczył jak adaptować nowe technologie w poszczególnych branżach z nastawieniem na marketing, reklamę, design, modę, producentów filmowych, wydawców gier, muzykę, startupy. Przypatruje się także artystom, którzy w swojej praktyce i eksperymentach często wykraczają poza schematy i torują drogę nowym pomysłom i projektom.

Od dłuższego czasu czuliśmy potrzebę przeniesienia działań z powrotem do świata rzeczywistego. Przekazywanie wiedzy oraz dzielenie się najlepszymi praktykami online świetnie sprawdziło się podczas pandemii. Jednakże postpandemicznie, w sytuacji nadchodzącej recesji, sektory kreatywne muszą jeszcze bardziej postawić na współpracę między sobą i z tzw. dużym biznesem. Nie tylko w Polsce ale i za granicą. Dlatego postanowiliśmy uruchomić nowe wydarzenie, które ułatwi współpracę oraz networking w Polsce i za granicą.” – mówi Olgierd Cygan, pomysłodawca Filmteractive.

Creative Business Network w 2023 roku to przede wszystkim spotkania z osobami bezpośrednio zaangażowanymi we wspieranie i rozwój europejskiego sektora kreatywnego. Będzie on reprezentowany min. przez kluczowe organizacje polskie (min. IAB Polska, SAR, Fundacja Digital Poland, Centrum Kreatywności Targowa), europejskie (Creative Europe Desk Poland) oraz brytyjskie (min. Advertising Association, British Council, British-Polish Chamber of Commerce, Creative Scotland, UKAEG) oraz ich członków. To świetna okazja, żeby poznać nowych partnerów, ale także dowiedzieć się, jak działają sektory kreatywne w Polsce, w Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.

Wydarzenie jest objęte honorowym patronatem Prezydent Miasta Łodzi Hanny Zdanowskiej oraz Ambasady Brytyjskiej. Odbędzie się 11 października w niezwykle inspirującej przestrzeni udostępnionej przez współorganizatora wydarzenia – Centrum Kreatywności Targowa.

Na wydarzenie obowiązuje bezpłatna rejestracja konieczna do potwierdzenia udziału przez organizatorów.
Szczegółowa agenda dostępna jest na www.filmteractive.eu.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764