logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative Service Line Dentsu Polska z nową strukturą

  PR 27.01.2022, przeczytano 817 razy

Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creative-service-line-dentsu-polska-z-nowa-struktura,394556,artykul.html

Za zarządzanie na poziomie regionu CEE odpowiada Krzysztof Mocek, do którego w Polsce raportują Sylwia Tygielska i Piotr Potorski w rolach Client Portfolio Officerów oraz Marcin Dobrzyniecki jako Operations & Delivery Officer odpowiedzialny za wszystkie zintegrowane obszary kompetencyjne.

Mniej znaczy więcej

– Celem integracji struktur Isobar i Red8 jest wykorzystanie synergii na styku kreacji i technologii oraz połączenie tych obszarów z całym ekosystemem mediowym w ramach „one dentsu” – mówi Krzysztof Mocek, Head of Creative Service Line dentsu Polska i CEE. – Integrując struktury grupy, a co za tym idzie sposób naszej pracy, będziemy w stanie jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby biznesowe klientów, proponować bardziej efektywne, w pełni zintegrowane rozwiązania w zakresie commerce, customer experience oraz brand experience.

– Już teraz obserwujemy, że takie podejście trafia w potrzeby biznesowe naszych Klientów, wartość widzą w nim także nowi klienci, z kilkoma rozmawiamy o nawiązaniu współpracy w nowym modelu – dodaje Sylwia Tygielska, Client Portfolio Officer.

– Integrujemy zespoły kreatywne, dzięki czemu wzmacniamy kompetencje w obszarach ATL, digital, content creative i kreatywnej technologii. Rozwijamy i rozbudowujemy kompetencje naszego studia oraz optymalizujemy się w zakresie produkcji video i eventów. Transformujemy kompetencje social mediowe rozwijając je o social customer care i social commerce – wymienia Marcin Dobrzyniecki, Operations & Delivery Officer.

Dentsu w digitalowej awangardzie

Dentsu Polska już od kilku lat wzmacnia swoje kompetencje technologiczne. Między innymi wyodrębniona została struktura portfolio managementu. Dodatkowo uporządkowane, a co za tym idzie zoptymalizowane zostały zespoły developerskie.

– Już dzisiaj mamy kompletny zespół wdrożeniowy Adobe, który ma na swoim koncie najwięcej wdrożeń w regionie CEE. Jednocześnie w ramach globalnej współpracy jesteśmy również partnerem Hubspot, Salesforce, BigCommerce i Shopify – dodaje Dobrzyniecki.

Przypomnijmy, że agencja Isobar Polska została wyróżniona za Wynik Roku przez magazyn Press w ramach Panoramy Reklamy 2021, a Red8 otrzymała najwyższe noty w ramach tego raportu.

Źródło: dentsu

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764