logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative Service Line Dentsu Polska z nową strukturą

  PR 27.01.2022, przeczytano 327 razy

Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creative-service-line-dentsu-polska-z-nowa-struktura,394556,artykul.html

Za zarządzanie na poziomie regionu CEE odpowiada Krzysztof Mocek, do którego w Polsce raportują Sylwia Tygielska i Piotr Potorski w rolach Client Portfolio Officerów oraz Marcin Dobrzyniecki jako Operations & Delivery Officer odpowiedzialny za wszystkie zintegrowane obszary kompetencyjne.

Mniej znaczy więcej

– Celem integracji struktur Isobar i Red8 jest wykorzystanie synergii na styku kreacji i technologii oraz połączenie tych obszarów z całym ekosystemem mediowym w ramach „one dentsu” – mówi Krzysztof Mocek, Head of Creative Service Line dentsu Polska i CEE. – Integrując struktury grupy, a co za tym idzie sposób naszej pracy, będziemy w stanie jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby biznesowe klientów, proponować bardziej efektywne, w pełni zintegrowane rozwiązania w zakresie commerce, customer experience oraz brand experience.

– Już teraz obserwujemy, że takie podejście trafia w potrzeby biznesowe naszych Klientów, wartość widzą w nim także nowi klienci, z kilkoma rozmawiamy o nawiązaniu współpracy w nowym modelu – dodaje Sylwia Tygielska, Client Portfolio Officer.

– Integrujemy zespoły kreatywne, dzięki czemu wzmacniamy kompetencje w obszarach ATL, digital, content creative i kreatywnej technologii. Rozwijamy i rozbudowujemy kompetencje naszego studia oraz optymalizujemy się w zakresie produkcji video i eventów. Transformujemy kompetencje social mediowe rozwijając je o social customer care i social commerce – wymienia Marcin Dobrzyniecki, Operations & Delivery Officer.

Dentsu w digitalowej awangardzie

Dentsu Polska już od kilku lat wzmacnia swoje kompetencje technologiczne. Między innymi wyodrębniona została struktura portfolio managementu. Dodatkowo uporządkowane, a co za tym idzie zoptymalizowane zostały zespoły developerskie.

– Już dzisiaj mamy kompletny zespół wdrożeniowy Adobe, który ma na swoim koncie najwięcej wdrożeń w regionie CEE. Jednocześnie w ramach globalnej współpracy jesteśmy również partnerem Hubspot, Salesforce, BigCommerce i Shopify – dodaje Dobrzyniecki.

Przypomnijmy, że agencja Isobar Polska została wyróżniona za Wynik Roku przez magazyn Press w ramach Panoramy Reklamy 2021, a Red8 otrzymała najwyższe noty w ramach tego raportu.

Źródło: dentsu

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764