logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Transmisje z holografią SXFI Live: Creative współpracuje z BWF

  PR 27.01.2021, przeczytano 699 razy
ilustracja

Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/transmisje-z-holografia-sxfi-live%3A-creative-wspolpracuje-z-bwf,389970,artykul.html

Począwszy od finałów HSBC BWF World Tour, które rozpoczynają się dziś w Bangkoku, w Tajlandii, transmisje na żywo zostaną wzbogacone o SXFI LIVE. Debiutując jako najnowsza iteracja wielokrotnie nagradzanej holografii słuchawek Super X-Fi, SXFI LIVE dodaje holografię audio i odtwarza scenę dźwiękową wysokiej jakości systemu wielogłośnikowego w standardowym zestawie słuchawkowym.

Przetwarzane w czasie rzeczywistym u źródła transmisji na żywo fani będą mogli cieszyć się realistycznymi efektami dźwięku Super X-Fi, niezależnie od słuchawek, które zakładają podczas oglądania transmisji na żywo w YouTube, i poczuć się tak, jakby oglądali mecze na żywo, na arenie.

Gra bliżej fanów

Sekretarz generalny BWF Thomas Lund powiedział: - Rok 2020 był rokiem bez precedensu w sporcie. BWF nauczył się kilku cennych umiejętności na temat zarządzania treścią w przypadku braku wydarzeń na żywo. Rozpoczynając 2021 rok od możliwości zorganizowania niektórych naszych wydarzeń bez udziału publiczności na żywo, na przykład w Bangkoku w tym tygodniu, z przyjemnością współpracujemy z Creative, aby poprawić wrażenia fanów dźwięku, nawet jeśli są wirtualne. Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z Creative i inteligentną technologią SXFI LIVE.

Sim Wong Hoo, dyrektor generalny Creative, powiedział: - Cieszymy się, że możemy współpracować z BWF w pierwszej w swoim rodzaju inicjatywie. Jest to partnerstwo korzystne dla obu stron - firma Creative wprowadza swoją technologię i produkty do światowego sportu i odbiorców. BWF jest pierwszym organem sportowym, który wprowadza przełomową technologię audio do swoich imprez. Ponad 700 milionów fanów badmintona może teraz cieszyć się realistycznymi transmisjami badmintona na żywo przez swoje słuchawki. Zmieniając jakość dźwięku bezpośrednio ze źródła, zapewniamy fanom najlepsze miejsce na arenie do badmintona, uderzenia, kino i tak dalej, w zaciszu ich własnych domów. Jest to tak bliskie rzeczywistości, jak to tylko możliwe, bez fanów wracających na arenę. Oprócz tworzenia przestrzenności i poprawy immersji, SXFI LIVE pozwoli ludziom usłyszeć więcej szczegółów z meczów, dzięki bardzo szerokiej scenie dźwiękowej w porównaniu ze zwykłym dźwiękiem.

SXFI LIVE pojawi się we wszystkich najważniejszych głównych turniejach BWF w 2021 roku, w tym w TOTAL BWF Sudirman Cup, finałach TOTAL BWF Thomas i Uber Cup, Mistrzostwach Świata BWF i finałach HSBC BWF World Tour.

Źródło: Creative

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764