logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Credit Agricole liderem branży finansowej w inwestycjach w reklamę

  PR 09.08.2019, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży finansowej w czerwcu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 141,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/credit-agricole-liderem-branzy-finansowej-w-inwestycjach-w-reklame,383546,artykul.html

Branża finansowa największe budżety przeznaczyła na reklamę w telewizji, na którą przeznaczono 117,1 mln zł. W reklamę radiową zainwestowano 19,4 mln zł. Najmniejsze kwoty przeznaczono na reklamę w prasie –4,8 mln zł.

ilustracjastrzałka

W czerwcu największe budżety reklamowe branży finansowej lokowane były w poniedziałki i niedziele –  wyniosły w sumie 43 mln zł. Najniższe wydatki reklamowe zostały zanotowane w piątki – ok. 18,4 mln zł.

ilustracjastrzałka

W czerwcu bank Credit Agricole zainwestował największe kwoty w reklamy – prawie 12 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Pekao (11,3 mln zł), Obligacje Skarbowe (9 mln zł), PZU (8,9 mln zł) oraz Santander Bank Polska (8,6 mln zł).

ilustracjastrzałka

W czerwcu 2019 roku najwyższe budżety w branży finansowej zostały przeznaczone na reklamy bankowości (51 proc.) oraz usług finansowych (17 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. ubezpieczeń oraz kart płatniczych.

ilustracjastrzałka

W czerwcu 98 proc. budżetu reklamowego branży finansowej (133,4 mln zł) zostało przeznaczone na promocję w blokach reklamowych.

2 proc. wszystkich wydatków (ok. 3,1 mln zł) przeznaczono na plansze sponsorskie.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„My Way” już od 30 października w TVN
Już od 30 października środowe wieczory należeć będą do Edyty Górniak. Diva polskiej muzyki po raz pierwszy w swoim życiu siada za kierownicą i wyjeżdża na polskie drogi. Kulisy tej emocjonującej przygody widzowie TVN będą mogli oglądać w programie „My Way”.
Rekord oglądalności TVP Historia
19 października TVP Historia odnotowała najwyższe w tym sezonie udziały dnia - 0,78 procent. TVP Historia jest również liderem wśród kanałów o tematyce historycznej.
Nowy program „Zdrowie bez recepty” na antenie TLC
W ciągu roku w samej tylko Wielkiej Brytanii przepisuje się pacjentom ponad miliard recept. Jednak przyjmowanie leków obarczone jest skutkami ubocznymi, których większość z nas się nie spodziewa. Niekiedy kończy się to… śmiercią. „Zdrowie bez recepty” to dwuodcinkowy program z pogranicza medycyny i tematów społecznych, który sprawdzi...
Gazeta Wyborcza otwiera Klub Przyjaciół Wyborczej
"Gazeta Wyborcza" zachęca wszystkich do dołączenia do Klubu Przyjaciół Wyborczej. Cyfrowi prenumeratorzy dziennika, którzy zdecydują się na zakup specjalnej subskrypcji i wsparcie "Gazety Wyborczej", wezmą udział w spotkaniach i dyskusjach organizowanych przez redakcję w całej Polsce. Będą też dowiadywać się jako pierwsi o nowych inicjatywach...
„Miliony Escobara” w cyklu filmów dokumentalnych na antenie TVN7
„Miliony Escobara” to cykl dokumentów poświęcony imperium narkotykowemu Pabla Escobara. O majątku Escobara, zastrzelonego w 1993 roku, krążą legendy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764