logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Credit Agricole nie owija w bawełnę: Kampania kredytu gotówkowego

  PR 21.08.2017, przeczytano 1093 razy
ilustracjastrzałka

„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/credit-agricole-nie-owija-w-bawelne%3A-kampania-kredytu-gotowkowego,33451,artykul.html

- Nie owijamy w bawełnę i nie ukrywamy żadnych opłat. W ofercie promocyjnej kredyt kosztuje 10 złotych miesięcznie za każdy pożyczony 1000 zł. Decyzję kredytową podejmujemy nawet w ciągu 10 minut od momentu złożenia poprawnie wypełnionego wniosku. Szybko, prosto i przejrzyście - tego oczekują nasi klienci, więc taki produkt im dajemy - wyjaśnia Mateusz Dziuba, senior product manager z Departamentu Zarządzania Segmentami i Produktami w banku Credit Agricole.

Od połowy sierpnia spot reklamowy można zobaczyć w blisko 100 kanałach, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Biznes i Świat, Polsat, Polsat News, Polsat 2, TVP 1, TVP 2, Discovery Chanel, BBC Brit. Już w lipcu zwiastuny działań marketingowych pojawiły się na witrynach oddziałów banku, wtedy także rozpoczęła się kampania internetowa. Na początku września wystartuje akcja reklamowa w outdoorze.

W tej samej kampanii w lipcu promowana była KrEdytka, czyli facebookowy chatbot, pomagający w zaciąganiu kredytów gotówkowych. Bank Credit Agricole jako pierwszy bank w Polsce wykorzystuje sztuczną inteligencję do obsługi klientów.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała Agencja Reklamowa JUST. Realizacją zdjęć i produkcją zajął się Opus Film. Utwór muzyczny wykorzystany w spocie to „Ces't si bon" - znany francuski przebój autorstwa Andre Hornez & Henri Betti, w aranżacji Piotra Mańkowskiego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. Kreacje internetowe przygotowała agencja Point of View. Kampanie internetowe prowadzą Cube Group oraz SMG. Za stworzenie i rozwój KrEdytki odpowiadają 18 Havas Warsaw i Wandlee.

Kampania „My nie owijamy w bawełnę" potrwa do 30 września.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764