„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września.
- Nie owijamy w bawełnę i nie ukrywamy żadnych opłat. W ofercie promocyjnej kredyt kosztuje 10 złotych miesięcznie za każdy pożyczony 1000 zł. Decyzję kredytową podejmujemy nawet w ciągu 10 minut od momentu złożenia poprawnie wypełnionego wniosku. Szybko, prosto i przejrzyście - tego oczekują nasi klienci, więc taki produkt im dajemy - wyjaśnia Mateusz Dziuba, senior product manager z Departamentu Zarządzania Segmentami i Produktami w banku Credit Agricole.
Od połowy sierpnia spot reklamowy można zobaczyć w blisko 100 kanałach, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Biznes i Świat, Polsat, Polsat News, Polsat 2, TVP 1, TVP 2, Discovery Chanel, BBC Brit. Już w lipcu zwiastuny działań marketingowych pojawiły się na witrynach oddziałów banku, wtedy także rozpoczęła się kampania internetowa. Na początku września wystartuje akcja reklamowa w outdoorze.
W tej samej kampanii w lipcu promowana była KrEdytka, czyli facebookowy chatbot, pomagający w zaciąganiu kredytów gotówkowych. Bank Credit Agricole jako pierwszy bank w Polsce wykorzystuje sztuczną inteligencję do obsługi klientów.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała Agencja Reklamowa JUST. Realizacją zdjęć i produkcją zajął się Opus Film. Utwór muzyczny wykorzystany w spocie to „Ces't si bon" - znany francuski przebój autorstwa Andre Hornez & Henri Betti, w aranżacji Piotra Mańkowskiego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. Kreacje internetowe przygotowała agencja Point of View. Kampanie internetowe prowadzą Cube Group oraz SMG. Za stworzenie i rozwój KrEdytki odpowiadają 18 Havas Warsaw i Wandlee.
Kampania „My nie owijamy w bawełnę" potrwa do 30 września.
Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.