logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Credit Agricole wyróżniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards

  PR 24.09.2021, przeczytano 455 razy

Credit Agricole zdobył wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards w kategorii „Najlepsza kampania wewnętrzna”. Uwagę jury zdobyły dwa projekty wzmacniające zaangażowanie pracowników: „Power People” i „Power Teams - rozwój hybrydowej kultury pracy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/credit-agricole-wyrozniony-w-konkursie-employer-branding-excellence-awards,393121,artykul.html

Celem programu Power People jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną i zwinną organizację, poprzez wprowadzenie zespołów rozproszonych, zwiększenie różnorodności, aktywności fizycznej, rozwiązań proekologicznych oraz wspracie dla utrzymania work-life balance, a także zaangażowanie w akcje wolontariatu. Drugi wdrożony projekt Power Teams - będący kontynuacją promowania nowych stylów pracy, to zorientowanie na efektywne spotkania z wykorzystaniem narzędzi digital.

Wprowadzanie inicjatyw budujących jak najlepsze doświadczenie pracownika, samodzielność i odpowiedzialność w relacjach z klientami czy tworzenie inspirującego miejsca, może stać się wzorem i inspiracją dla innych. W imieniu banku Credit Agricole, nagrodę odebrała Anna Podlewska dyrektor ds. strategicznych inicjatyw HR.

Organizatorem jubileuszowej edycji konkursu jest niezmiennie HRM Intstitute. Konkurs pozwala na zapoznanie się z najlepszymi projektami wspierającymi budowanie marki pracodawcy. To szansa na nagrodzenie organizacji, która w sposób najbardziej efektywny mierzy się z dzisiejszymi wyzwaniami. Tegoroczna edycja konkursu Employer Branding Excellence Awards cieszyła się rekordowym zainteresowaniem. Tylko kategorii kampanii wewnętrznych zgłoszonych zostało ponad 130 projektów.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764