Michał Bielecki i Mikołaj Niziński, w nowych rolach Business Development Managerów, rozwijają w Crimtan Polska sprzedaż reklamy internetowej w modelu programmatic
Pojawienie się Business Development Managerów w polskim oddziale Crimtan jest kolejnym krokiem w rozwoju działalności spółki i poszerzaniem jej oferty w zakresie targetowania behawioralnego. Zadaniem Business Development Managerów jest rozwijanie kanałów sprzedaży oferujących reklamę internetową w modelu programmatic.
Crimtan kompleksowo obsługuje kampanie display i video w modelu RTB dla domów mediowych, agencji oraz reklamodawców bezpośrednich. DMP i DSP Crimtan wykorzystują dane z wielu źródeł (m.in. od ShareThis, Proximic, Digital Element, Integral Ad Science oraz własnych). Crimtan Polska, jako członek IAB Polska, był sponsorem wspierającym tegoroczną 10. edycję Forum IAB.
Michał Bielecki z Crimtan związany jest od ponad roku, wcześniej na stanowisku Account Executive. Poprzednie 4 lata odpowiadał za realizację projektów komunikacyjnych, CSR-owych i badawczych w Better.
Mikołaj Niziński poprzednio odpowiadał w Gemius Polska za rekomendacje web-analityczne i ewaluacje kampanii (eGRP), pracował także m.in. w Starlinku (zespół PZU) oraz w niemieckim Starcomie.
Źródło: Crimtan Polska