logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Crimtan rozwija biznes programmatic

  PR 27.09.2016, przeczytano 830 razy

Michał Bielecki i Mikołaj Niziński, w nowych rolach Business Development Managerów, rozwijają w Crimtan Polska sprzedaż reklamy internetowej w modelu programmatic


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/crimtan-rozwija-biznes-programmatic,30043,artykul.html

Pojawienie się Business Development Managerów w polskim oddziale Crimtan jest kolejnym krokiem w rozwoju działalności spółki i poszerzaniem jej oferty w zakresie targetowania behawioralnego. Zadaniem Business Development Managerów jest rozwijanie kanałów sprzedaży oferujących reklamę internetową w modelu programmatic.

Crimtan kompleksowo obsługuje kampanie display i video w modelu RTB dla domów mediowych, agencji oraz reklamodawców bezpośrednich. DMP i DSP Crimtan wykorzystują dane z wielu źródeł (m.in. od ShareThis, Proximic, Digital Element, Integral Ad Science oraz własnych). Crimtan Polska, jako członek IAB Polska, był sponsorem wspierającym tegoroczną 10. edycję Forum IAB.

Michał Bielecki z Crimtan związany jest od ponad roku, wcześniej na stanowisku Account Executive. Poprzednie 4 lata odpowiadał za realizację projektów komunikacyjnych, CSR-owych i badawczych w Better.

Mikołaj Niziński poprzednio odpowiadał w Gemius Polska za rekomendacje web-analityczne i ewaluacje kampanii (eGRP), pracował także m.in. w Starlinku (zespół PZU) oraz w niemieckim Starcomie.

Źródło: Crimtan Polska

www.crimtan.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764