logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Criteo #1 na świecie pod wględem udziału w rynku oprogramowania reklamowego Adtech

  PR 04.10.2018, przeczytano 716 razy

Criteo S.A., reklamowa platforma w otwartym Internecie, wedle najnowszego raportu IDC zdobyła pierwsze miejsce pod względem wielkości udziału w rynku AdTech w 2017 roku.  Raport IDC, Worldwide Digital Advertising Software Market Shares, 2017: Despite Intense M&A Activity, Still a Fragmented Market (September 2018), po raz pierwszy wskazuje wartość rynku oprogramowania reklamowego - 12,7 miliarda USD, który rok do roku rośnie w tempie 38%. Wedle raportu raport, Criteo zajmuje 1. miejsce na świecie z 7,4% udziałem w rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/criteo-1-na-swiecie-pod-wgledem-udzialu-w-rynku-oprogramowania-reklamowego-adtech,379616,artykul.html

Całkowity rynek oprogramowania reklamowego wzrósł o 38% rok do roku, z 9,2 mld USD w 2016 r. do 12,7 mld USD w 2017 r. IDC prognozuje, że sprzedaż oprogramowania wzrośnie do 7,8% do 2022 r., dzięki rosnącym nakładom na reklamę. Automatyzacja jest również czynnikiem pozytywnego rozwoju branży, zwłaszcza że marketerzy nadal są w procesie przejścia z tradycyjnej reklamy telewizyjnej na cyfrowe wideo i powiązane strategie reklam telewizyjnych.

- Agresywne podejście Criteo do innowacji pozwala dostarczać markom i sprzedawcom dane i technologie, których potrzebują - powiedział Mollie Spilman, Chief Operating Officer, Criteo. - Koncentrujemy się na utrzymaniu naszej wiodącej pozycji i wprowadzeniu naszych klientów w nową erę marketingu handlowego.

- Criteo wyłonił się jako lider rynku w naszej pierwszej analizie dostawców technologii reklamowych - powiedział Karsten Weide, Program Vice President, Digital Media and Entertainment, IDC. - Wynika to głównie z silnej pozycji, którą firma zbudowała w zakresie retargetowania w ciągu ostatnich 13 lat, stając się wiodącym graczem poprzez oferowanie różnych rozwiązań  zarówno dla marek, jak i wydawców.

Strategia Criteo i znaczące inwestycje w technologię, w tym innowacje w zakresie sztucznej inteligencji (AI), umożliwiają firmie kształtowanie przyszłości reklamy. Criteo rozumie, że sprzedawcy detaliczni i marki bez wględu na swoją wielkość potrzebują dostępu do danych, aby stworzyć wartość we wszystkich punktach kontaktu z kupującymi. Criteo dokłada wszelkich starań, aby ekosystem reklamy cyfrowej mógł się rozwijać dzięki większej wiedzy o klientach, najlepszej technologii i zdrowej konkurencji.

Źródło: Criteo

www.criteo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764