logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Criteo Direct Bidder oferuje 20 - 40% wyższe przychody dla wydawców z odsłon

  PR 26.05.2017, przeczytano 552 razy

Wydawcy zachowują teraz pełną wartość swojej powierzchni reklamowej i maksymalizują przychody. W przyszłości kampanie reklamowe będą korzystały z wyższych wydajności i efektywności zakupu mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/criteo-direct-bidder-oferuje-20---40procent-wyzsze-przychody-dla-wydawcow-z-odslon,32613,artykul.html

Criteo, firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, przedstawiła dzisiaj Criteo Direct Bidder. To nowe rozwiązanie, które łączy powierzchnie reklamowe wydawców internetowych z unikalnym popytem reklamowym Criteo.  Pozwala ono wydawcom na otrzymanie pełnej wartości odsłon zakupionych przez Criteo. Wysokiej jakości ruch dostarczany przez Criteo jest generowany przez sieć reklamodawców obejmującą ponad 15 000 klientów na całym świecie. Criteo obecnie współpracuje z ponad 250 wydawcami za pośrednictwem Criteo Direct Bidder.

- Criteo było pionierem w dziedzinie header biddingu, a obecnie udostępniamy produkt, który dodatkowo zwiększa wartość zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców - mówi Marc Grabowski, wiceprezes wykonawczy ds. Globalnego Zaopatrzenia i Rozwoju Biznesu w Criteo. - Spodziewamy się, że dzięki oparciu zakupów Criteo na nowym rozwiązaniu, nasi reklamodawcy będą realizować bardziej efektywne kampanie reklamowe. Cieszymy się z faktu, że obecnie oferujemy średnio 20 – 40%  wyższe przychody dla wydawców z odsłon zakupionych przez Criteo. Criteo Direct Bidder to rozwiązanie win-win zarówno dla naszych wydawców, reklamodawców, jak i Criteo.

Criteo Direct Bidder wykorzystuje pełny potencjał wydatków Criteo i pomaga wydawcom zmaksymalizować przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej. Dzięki wyższej wartości użytkownika będącej rezultatem lepszej wyceny kupujących w czasie rzeczywistym i możliwości bezpośredniego zakupu na wszystkich dostępnych powierzchniach reklamowych, nowy produkt zapewnia wydawcom 20 – 40% wyższe przychody z odsłon zakupionych przez Criteo.

Criteo Direct Bidder oferuje wydawcom następujące korzyści:

  • Zwiększone przychody z reklam display i natywnych. Pozwala wydawcom na eliminowanie opłat na rzecz firm trzecich i zachowanie pełnej wartości standardowych reklam display i natywnych, które Criteo kupuje bezpośrednio.
  • Wydajność. Dostęp do sprawdzonej platformy programmatic Criteo, zapewniającej natychmiastową odpowiedź na ponad 120 mld zapytań dziennie.
  • Elastyczna konfiguracja dla maksymalizacji zysków. Upraszcza konfigurację serwera reklamowego wydawcy, aby zwiększyć zyski z wysokiej jakości sieci Criteo, liczącej ponad 15 000 reklamodawców na całym świecie.
  • Dopasowanie użytkownika w czasie rzeczywistym. Bezpośrednio dopasowuje pliki cookies użytkownika, w tym pliki z przeglądarek Safari, generując średnio o 20% większe dochody od Criteo.
  • Ciągła i elastyczna integracja. Criteo Direct Bidder umożliwia dostęp do unikalnego popytu reklamowego Criteo w 3 wersjach: Standalone, Prebid oraz Index.

Źródło: Criteo

www.criteo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764