Internetowa platforma reklamowa Criteo ogłosiła dziś nawiązanie globalnego partnerstwa z firmą Pixalate oferującą pierwsze na świecie międzyplatformowe rozwiązanie do wykrywania nadużyć w reklamach oraz zapobiegania im. W obliczu szerzącej się i trapiącej branżę reklamową plagi invalid traffic (IVT) firma Criteo poczyniła inwestycje, które pozwolą zapewnić dodatkowy poziom ochrony przed IVT oraz zasobami niskiej jakości. Partnerstwo z Pixalate pozwoli Criteo udoskonalić istniejący silnik do wykrywania IVT i pomóc w świadczeniu klientom usługi gwarantującej, że inventory kupowane w ich imieniu jest przeglądane przez rzeczywistych i świadomych użytkowników.
Pixalate to usługa z akredytacją MRC (Media Rating Council) oferująca wykrywanie i filtrowanie zaawansowanych form IVT (ang. Sophisticated Invalid Traffic, SIVT) w aplikacjach dla komputerów i urządzeń mobilnych i platformach OTT/CTV. Od teraz Pixalate będzie współpracować z Criteo, tworząc kompleksowe rozwiązanie zapobiegające nadużyciom z wykorzystaniem IVT i SIVT we wszystkich produktach Criteo i nowych kanałach. Dodatkowo, portfolio środków i usług bezpieczeństwa firmy Criteo zostanie uzupełnione o narzędzie Pixalate o nazwie Media Rating Terminal (MRT).
– Partnerstwo Criteo i Pixalate to kolejny ważny krok związany z naszą obietnicą świadczenia klientom najwyższej jakości usług – mówi Marc Grabowski, EVP Global Supply w Criteo – Invalid traffic stanowi poważny problem dla branży, a skuteczna walka z nim wymaga współpracy. Dzięki nawiązaniu relacji biznesowych z zewnętrznym dostawcą bezkonkurencyjnego w swojej klasie rozwiązania, możemy zapewnić dodatkowe poziomy ochrony uzupełniające działanie naszych narzędzi i protokołów zarówno w środowiskach pre-bid, jak i post-bid.
– Z przyjemnością ogłaszamy nawiązanie współpracy z firmą Criteo, która jest globalnym graczem notowanym na NASDAQ – mówi Jalal Nasir, dyrektor generalny Pixalate. – Dzięki wdrożeniu naszego kompleksowego rozwiązania do zapobiegania nadużyciom, zapewniającego ochronę od etapu planowania po fazę pre-bid, Criteo daje wyraz swojemu zaangażowaniu w walkę z oszustwami.
Ta informacja towarzyszy uzyskaniu przez Criteo szeregu certyfikatów Trustworthy Accountability Group (TAG).
Źródło: Criteo