logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Criteo nawiązuje współpracę z Pixalate

  PR 30.10.2019, przeczytano 512 razy

Internetowa platforma reklamowa Criteo ogłosiła dziś nawiązanie globalnego partnerstwa z firmą Pixalate oferującą pierwsze na świecie międzyplatformowe rozwiązanie do wykrywania nadużyć w reklamach oraz zapobiegania im. W obliczu szerzącej się i trapiącej branżę reklamową plagi invalid traffic (IVT) firma Criteo poczyniła inwestycje, które pozwolą zapewnić dodatkowy poziom ochrony przed IVT oraz zasobami niskiej jakości. Partnerstwo z Pixalate pozwoli Criteo udoskonalić istniejący silnik do wykrywania IVT i pomóc w świadczeniu klientom usługi gwarantującej, że inventory kupowane w ich imieniu jest przeglądane przez rzeczywistych i świadomych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/criteo-nawiazuje-wspolprace-z-pixalate,384536,artykul.html

Pixalate to usługa z akredytacją MRC (Media Rating Council) oferująca wykrywanie i filtrowanie zaawansowanych form IVT (ang. Sophisticated Invalid Traffic, SIVT) w aplikacjach dla komputerów i urządzeń mobilnych i platformach OTT/CTV. Od teraz Pixalate będzie współpracować z Criteo, tworząc kompleksowe rozwiązanie zapobiegające nadużyciom z wykorzystaniem IVT i SIVT we wszystkich produktach Criteo i nowych kanałach. Dodatkowo, portfolio środków i usług bezpieczeństwa firmy Criteo zostanie uzupełnione o narzędzie Pixalate o nazwie Media Rating Terminal (MRT).

– Partnerstwo Criteo i Pixalate to kolejny ważny krok związany z naszą obietnicą świadczenia klientom najwyższej jakości usług – mówi Marc Grabowski, EVP Global Supply w Criteo – Invalid traffic stanowi poważny problem dla branży, a skuteczna walka z nim wymaga współpracy. Dzięki nawiązaniu relacji biznesowych z zewnętrznym dostawcą bezkonkurencyjnego w swojej klasie rozwiązania, możemy zapewnić dodatkowe poziomy ochrony uzupełniające działanie naszych narzędzi i protokołów zarówno w środowiskach pre-bid, jak i post-bid.

– Z przyjemnością ogłaszamy nawiązanie współpracy z firmą Criteo, która jest globalnym graczem notowanym na NASDAQ – mówi Jalal Nasir, dyrektor generalny Pixalate. – Dzięki wdrożeniu naszego kompleksowego rozwiązania do zapobiegania nadużyciom, zapewniającego ochronę od etapu planowania po fazę pre-bid, Criteo daje wyraz swojemu zaangażowaniu w walkę z oszustwami.

Ta informacja towarzyszy uzyskaniu przez Criteo szeregu certyfikatów Trustworthy Accountability Group (TAG).

Źródło: Criteo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764