logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cross Pollinator Project - warsztaty dla młodych

   14.05.2024, przeczytano 909 razy
ilustracjastrzałka

Projekt Cross Pollinator to multidyscyplinarne warsztaty edukacyjne, przeznaczone dla uczniów szkół średnich i początkujących profesjonalistów, których celem jest umożliwienie młodym kontaktu z kreatywnymi zawodami, oferując jednocześnie wsparcie w rozwoju zawodowym. Kluczem do warsztatów są przeglądy portfolio, rozwój portfolio, prezentacje, sesje networkingowe i niezbędne umiejętności, które pomogą im w rozwoju kariery. Ponieważ naszym celem jest inspirowanie uczniów, aby stali się kolejnym pokoleniem zmian, chcemy, aby zrozumieli, w jaki sposób mogą wywrzeć pozytywny wpływ na swoją społeczność dzięki kreatywności na różnej skali, od małych obiektów nieożywionych po gospodarkę, ruchy społeczne, kulturę, tożsamość i społeczeństwo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cross-pollinator-project---warsztaty-dla-mlodych,404211,artykul.html

Dla kogo to jest?

Jest otwarty dla uczniów szkół średnich, studentów uniwersytetów, początkujących specjalistów i kreatywnych praktyków. Interesuje się między innymi architekturą, sztuką, projektowaniem graficznym, ilustracją, innowacjami, modą i fotografią.

‍Dlaczego multidyscyplinarny?

Przeglądy portfolio skupiają się na kreatywnych informacjach zwrotnych od różnych zawodów, które pomagają w promowaniu nowych pomysłów i współpracy. Jako kreatywne jednostki każdy z nas ma unikalne spostrzeżenia, które są cenne i stosowane na różne sposoby. Uważamy, że jeśli uzyskasz taką samą informację zwrotną od tego samego zawodu, stworzysz tę samą pracę. Chcemy, aby osoby biorące udział w naszych warsztatach myślały inaczej i tworzyły zmiany.

Kim jesteśmy

Jesteśmy rozwijającym się zespołem kreatywnych profesjonalistów, których celem jest wspieranie młodej społeczności kreatywnej. Chociaż nasz główny zespół obejmuje architekturę, sztukę, projektowanie graficzne i fotografię, nasze wykształcenie i doświadczenie obejmują szeroko pojętą reklamę, ilustrację, film, architekturę, innowacje, nauczanie, zdjęcia dokumentalne, kobiety w architekturze, programy praktyk zawodowych, zabawę, właścicieli galerii i wiele więcej. Organizatorem i liderem jest Artificial Kreativity.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764