logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cross Pollinator Project - warsztaty dla młodych

   14.05.2024, przeczytano 527 razy
ilustracjastrzałka

Projekt Cross Pollinator to multidyscyplinarne warsztaty edukacyjne, przeznaczone dla uczniów szkół średnich i początkujących profesjonalistów, których celem jest umożliwienie młodym kontaktu z kreatywnymi zawodami, oferując jednocześnie wsparcie w rozwoju zawodowym. Kluczem do warsztatów są przeglądy portfolio, rozwój portfolio, prezentacje, sesje networkingowe i niezbędne umiejętności, które pomogą im w rozwoju kariery. Ponieważ naszym celem jest inspirowanie uczniów, aby stali się kolejnym pokoleniem zmian, chcemy, aby zrozumieli, w jaki sposób mogą wywrzeć pozytywny wpływ na swoją społeczność dzięki kreatywności na różnej skali, od małych obiektów nieożywionych po gospodarkę, ruchy społeczne, kulturę, tożsamość i społeczeństwo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cross-pollinator-project---warsztaty-dla-mlodych,404211,artykul.html

Dla kogo to jest?

Jest otwarty dla uczniów szkół średnich, studentów uniwersytetów, początkujących specjalistów i kreatywnych praktyków. Interesuje się między innymi architekturą, sztuką, projektowaniem graficznym, ilustracją, innowacjami, modą i fotografią.

‍Dlaczego multidyscyplinarny?

Przeglądy portfolio skupiają się na kreatywnych informacjach zwrotnych od różnych zawodów, które pomagają w promowaniu nowych pomysłów i współpracy. Jako kreatywne jednostki każdy z nas ma unikalne spostrzeżenia, które są cenne i stosowane na różne sposoby. Uważamy, że jeśli uzyskasz taką samą informację zwrotną od tego samego zawodu, stworzysz tę samą pracę. Chcemy, aby osoby biorące udział w naszych warsztatach myślały inaczej i tworzyły zmiany.

Kim jesteśmy

Jesteśmy rozwijającym się zespołem kreatywnych profesjonalistów, których celem jest wspieranie młodej społeczności kreatywnej. Chociaż nasz główny zespół obejmuje architekturę, sztukę, projektowanie graficzne i fotografię, nasze wykształcenie i doświadczenie obejmują szeroko pojętą reklamę, ilustrację, film, architekturę, innowacje, nauczanie, zdjęcia dokumentalne, kobiety w architekturze, programy praktyk zawodowych, zabawę, właścicieli galerii i wiele więcej. Organizatorem i liderem jest Artificial Kreativity.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764