logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Crunchips w portfolio ltavia Kamikaze + K2

  PR 06.03.2024, przeczytano 357 razy
ilustracjastrzałka

Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik - agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/crunchips-w-portfolio-ltavia-kamikaze-%2B-k2,403350,artykul.html

Przetarg na działania dla marki Crunchips dotyczył obszarów takich jak: strategia i idea kreatywna komunikacji w Social Mediach na 2024 rok, działania ongoingowe (prowadzenie FB i IG), komunikacyjne wsparcie działań CSR, współpraca z influencerami, prowadzenie aktywacji i konkursów oraz działania paid media. Pierwsze wspólne działania wystartowały w lutym.

Z kolei w przypadku marki Lajkonik firma Lorenz przedłużyła współpracę z Altavia Kamikaze + K2 o kolejne 12 miesięcy i odbyło się to bez przetargu. Będzie to już trzeci rok współpracy. Jej zakres to m.in. opracowanie strategii i koncepcji komunikacji SoMe na cały rok, działania ongoingowe (FB i IG), paid media, jak również prowadzenie aktywacji i konkursów oraz współpraca z influencerami. Pierwszym efektem przedłużenia współpracy była zakończona właśnie kampania paluszków Lajkonik - „Sięgnij po ponadczasowe klasyki”, która przypominała o kultowych retro-przedmiotach, prezentując przy tym całą gamę rodzajów paluszków - ekstra cienkie, klasyczne, delikatne, Junior, z sezamem i o smaku cebulki. Kampania toczyła się w social mediach, z wykorzystaniem paid media i ze wsparciem influencerów (w kampanii wziął udział m.in. Adam Strycharczuk - osobowość internetowa, którego opis na Instagramie brzmi: „Chodzę po lumpach i ubieram się jak Twój ojciec. Szukam tanich perełek”).

Na pierwszy kwartał planowane są jeszcze rozbudowane działania aktywacyjne dla marki Lajkonik w social mediach.

Lajkonik współpracuje z Altavia Kamikaze + K2 (wcześniej Kamikaze) po wygranym na początku 2022 r. przetargu.

- W ramach Altavia Kamikaze + K2 standardowo pracujemy w multidyscyplinarnych, kilkunastoosobowych teamach skupionych i dedykowanych konkretnym klientom. Dla Lorenz taki zespół funkcjonuje już od ponad 2 lat, sukcesywnie poszerzając zakres współpracy na kolejne obszary. Wszystkie bieżące działania dla tego klienta prowadzone i organizowane są przez Annę Osińską-Plocek, account director, oraz Annę Michalec, senior account manager - komentuje Katarzyna Kosińska-Rysz, client service director agencji.

Źródło: Altavia Kamikaze + K2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024
OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze
Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w...
New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now
New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New...
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie. Wydarzenie wspiera marka Gellwe, która przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami. Udział w tym wielkim...
Nikon Z6III i chmura Nikon Imaging Cloud
Nikon poszerza swoją ofertę aparatów bezlusterkowych klasy średniej z serii Z o pełnoklatkowy model Z6III. Mały, ale wytrzymały model Z6III, zbudowany na wzór modeli Z 8 i Z9, to poręczny i funkcjonalny aparat fotograficzny, który oferuje wyjątkowo szczegółowe zdjęcia i nagrywanie wideo w rozdzielczości 6K/60P (RAW). Dzisiaj marka również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764