logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CSA: agencja strategiczno-technologiczną w Havas Media Network

  PR 18.12.2023, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Havas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur nową jednostkę CSA (Customer Science Analytics), która rozpoczyna działalność z początkiem 2024 r. Tym samym HMN poszerza swoją ofertę związaną ze strategią mediową, badaniami konsumenckimi oraz danymi i technologią w regionie. CSA to globalna marka skupiona w sieci międzynarodowych agencji, której działalność koncentruje się na dynamizacji zrozumienia danych klientów oraz poprawie efektywności zwrotu z inwestycji, dzięki rozwiązaniom analitycznym i uczeniu maszynowemu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/csa%3A-agencja-strategiczno-technologiczna-w-havas-media-network,402503,artykul.html

CSA to unikalne na rynku polskim połączenie technologii, danych o konsumencie i strategii. W strukturę agencji wejdą dotychczasowe jednostki Havas Media Network – Data Business Intelligence (DBI) oraz zespół strategii Havas Intelligence, które od stycznia będą funkcjonować pod jednym szyldem CSA, efektywnie dostarczając holistyczne spojrzenie na wyniki działań marketingowych dla klientów.

Na czele polskiego oddziału CSA stanie Anna Kuropatwa na stanowisku Strategy & Customer Science Analytics Managing Partner, która wraca do Havas Media Network w nowej roli. To topowa rynkowa ekspertka w obszarze badań i strategii, która wcześniej związana była z Havas od 2006 r. i przeszła wszystkie szczeble kariery do stanowiska Insight & Strategy Director. Wraz z obecnymi szefami zespołu DBI, Bogdanem Korolukiem w nowej roli CSA Directora oraz Jakubem Polakowskim, Strategy Directorem zespołu Havas Intelligence, będą rozwijać ofertę i usługi nowej jednostki zarządzając kilkudziesięcioosobowym zespołem. To eksperci, którzy odegrali kluczową rolę w świadczeniu usług z zakresu nauk o danych i adtech w Havas Media Network dla takich klientów jak Canal+, Pepco, Kino Polska, Lidl, Hyundai, Lendon, Pracuj.pl, BAT czy Allianz. Anna Kuropatwa będzie raportowała do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.

– Bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona do tak ciekawego wyzwania jakim jest współtworzenie CSA w Polsce. Jestem pewna, że połączenie tak szerokiego zakresu kompetencji w jednym i przez to wyjątkowym na rynku zespole, pozwoli nam na wypracowanie i oferowanie zupełnie nowej jakości produktów i usług dla naszych obecnych i przyszłych klientów – mówi Anna Kuropatwa, Strategy & Customer Science Analytics Managing Partner, CSA, Havas Media Network.

Marka CSA została dotychczas wprowadzona we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA i Ameryce Łacińskiej, a w kolejnych miesiącach pojawi się na kolejnych rynkach na całym świecie. Międzynarodowa ekspertyza, społeczność ponad 300 międzynarodowych ekspertów oraz autorskie narzędzia i badania tworzą unikatową ofertę na rynku. CSA to nie tylko „dane dla danych”. Koncepcja agencji opiera się na istotnym rozwoju biznesów poprzez skoncentrowane na kliencie i polepszeniu wyników, jak również efektywnym podejściu do analizy, implementacji i optymalizacji danych. Aby kompleksowo obsługiwać ofertę w obszarze danych i technologii klientów na różnych etapach dojrzałości danej organizacji, CSA prezentuje rozbudowany zestaw produktów, obejmujący cztery kluczowe obszary:

  • CSA Consult: Zapewnia dostęp do globalnej sieci ekspertów, umożliwiając klientom odpowiednie wsparcie w planowaniu strategii data-driven, badaniu konsumenta oraz przyspieszaniu realizacji strategicznych celów biznesowych.

  • CSA Tech: Zestaw narzędzi i usług, które dostarczają najlepsze rozwiązania technologiczne do napędzania transformacji data-driven.

  • CSA Customer: Unikalna na rynku oferta badawcza i metodologia Customer Science bazująca na technologii, naukach behawioralnych i danych.

  • CSA Science: Autorskie narzędzia, które umieszczają pomiar w centrum działań marketingowych klientów.

– Mijający rok to czas dynamicznych zmian w obszarze technologii i zakresu jej wykorzystania w biznesie. Rozpowszechnienie sztucznej inteligencji, mnogość kanałów komunikacji, zmiana zachowań użytkowników, wszystko to wymaga od biznesu szybkiego dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia. Dlatego w Havas Media Network stworzyliśmy unikalną jednostkę łączącą wszystkie obszary analizy danych, strategii oraz technologii, której celem jest elastyczne podejście do zmieniającego otoczenia biznesowego oraz tworzenie unikatowej oferty dla naszych klientów – komentuje Bogdan Koroluk, CSA Director.

Szeroka ekspertyza danych i technologii w Havas oraz autorskie narzędzia Converged czy Attention Design rozbudowują ofertę technologiczną CSA. Converged to platforma Havas Media Network do gromadzenia danych o użytkownikach i zarządzania nimi. Zbiera dane 1st, 2nd i 3rd party data oraz dane panelowe Yougov, a dzięki insightom dotyczącym użytkowników pozwala lepiej zrozumieć zachowania konsumentów. System zintegrowany jest z kluczowymi platformami zakupowymi DSP i pozwala na automatyczną komunikację w oparciu o zdefiniowane scenariusze. Wraz z wycofaniem plików cookie stron trzecich, stwarza nową możliwość skutecznego dotarcia do grupy docelowej. Narzędzie Attention Deisgn to najnowsze autorskie rozwiązanie Havas Media Network odpowiadając na zmiany technologiczne i regulacyjne. Attention Desing czerpie dane z najlepszych insightów konsumenckich opartych na badaniach oraz danych z narzędzia Lumen. Dając nowe możliwości w zakresie planowania i optymalizacji mediów w celu uzyskania najefektywniejszych rezultatów dotarcia do konsumenta.

Wprowadzenie agencji CSA na rynek polski to kluczowy element transformacji cyfrowej i strategii data-driven Havas Media Network.

– Jako Havas Media Network stale rozwijamy nasze umiejętności w zakresie danych i technologii, a CSA w Polsce to istotny element naszej transformacji data-driven oraz strategii, która jest wzmocniona poprzez podnoszenie kwalifikacji istniejących talentów, jak również otwarcie na nowe oraz trwające już akwizycje i partnerstwa. Chcemy, aby jednostka CSA była gotowa skutecznie dostarczać wartość dla naszych klientów, łącząc naszą wiedzę z zakresu danych i technologii z unikalnym zrozumieniem ich biznesowych wyzwań – komentuje Beata Magdziarz, Chief Digital Officer.

Źródło: Havas Media

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764