CTV Ad Days Europe jest konferencją połączoną z dwoma innymi wydarzeniami – Retail Media Days CEE i Nextv Series Europe – pod jednolitą marką NXT Media Days Europe. Razem wydarzenia te tworzą spójne centrum dla profesjonalistów z branży, którzy mogą odkrywać najnowsze trendy, dzielić się spostrzeżeniami i opracowywać strategie, które będą napędzać przyszłość mediów i reklamy.
NXT Media Days Europe łączy w sobie trzy dynamiczne serie wydarzeń, z których każda koncentruje się na kluczowych obszarach ewoluującego ekosystemu mediów i reklamy.
CTV Ad Days Europe odbędzie się 12 listopada w Warszawie, a gościem panelu dyskusyjnego pt. “The future of broadcast programmatic strategy” będzie Tomasz Chłodecki, Justtag, członek Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.
IAB Polska została partnerem międzynarodowej konferencji CTV Ad Days, w tym roku odbywającej się 12 listopada w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objął również IAB Europe.
- Informacje o agendzie i biletach znajdują się na oficjalnej stronie: https://europe.ctvaddays.com/
Źródło: IAB Polska