logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU dla Międzynarodowych Targów Poznańskich Pol-Eco System

  PR 14.11.2018, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited została wybrana do obsługi komunikacji najważniejszego w branży ochrony środowiska wydarzenia - Targów POL-ECO SYSTEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-dla-miedzynarodowych-targow-poznanskich-pol-eco-system,380142,artykul.html

Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska POL-ECO SYSTEM oraz integralna ich część przestrzeń konferencyjno-wystawiennicza EkoSfera, to największe i najważniejsze wydarzenia w branży ochrony środowiska, a także gospodarki komunalnej w  Europie Środkowo – Wschodniej.

Communication Unlimited było odpowiedzialne za zintegrowaną obsługę komunikacyjną targów. Agencja przygotowała reklamy w prasie ogólnopolskiej, nowy layout strony internetowej i mastery do kampanii bannerowej w Google. Odpowiadała także za  przygotowanie i realizację działań media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych.

- Jest nam niezmiernie miło, że Międzynarodowe Targi Poznańskie doceniły nasze wieloletnie doświadczenie i wybrały do współpracy Communication Unlimited. Dziękujemy za zaufanie i powierzenie nam obsługi największego wydarzenia w branży ochrony środowiska – mówi Elżbieta Wojtczak CEO  Communication Unlimited.

Informacje o Targach POL-ECO SYSTEM i EkoSferze ukazały się w najważniejszych mediach ekonomiczno-gospodarczych oraz branżowych. Zarówno targi, jak i konferencja spotkały się bardzo dobrym odbiorem społecznym.  W wydarzeniu uczestniczyło blisko 7 000 gości z kraju i zagranicy. Uczestniczyli w nich najważniejsi decydenci, politycy, przedstawiciele administracji, świata nauki i biznesu. Podczas trzech dni swoje produkty i usługi z zakresu ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej przedstawiło 400 firm z 14 krajów. Zaprezentowano m.in. 17 premier oraz 39 nowości.

Targi POL-ECO SYSTEM odbyły się w dniach 23-25 października 2018 r.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764