logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU odpowiada za komunikację Targów Pol-Eco System

  PR 07.10.2019, przeczytano 203 razy

Grupa MTP ponownie powierzyła komunikację Targów POL-ECO SYSTEM agencji CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-odpowiada-za-komunikacje-targow-pol-eco-system,384231,artykul.html

Organizowane nieprzerwanie od 30 lat Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska POL-ECO SYSTEM to największe i najważniejsze wydarzenie targowo-wystawiennicze w branży ochrony środowiska  w Europie Środkowo-Wschodniej. Co roku jest odwiedzane przez kilka tysięcy osób, wśród których są najważniejsi decydenci z administracji rządowej i samorządowej, a także przedstawiciele nauki i biznesu. Tematem przewodnim tegorocznej edycji targów POL-ECO SYSTEM jest „Zrównoważona gospodarka odpadami – dla ludzi, zdrowia i środowiska”.  

Communication Unlimited, podobnie jak w ubiegłym roku, odpowiada za realizację działań media relations, komunikację w mediach społecznościowych oraz reklamę w prasie.

- W komunikacji skupiamy się nie tylko na informowaniu o tym ważnym wydarzeniu, ale również edukacji i działaniach promocyjnych, propagujących ekologiczne cele targów i samą markę. Pozyskaliśmy patronaty medialne takich opiniotwórczych mediów jak PAP, Dziennik Gazeta Prawna oraz Rzeczpospolita, zrealizowaliśmy wywiady i nagrania z członkami polskiego rządu i kierownictwem targów – mówi Ewa Kumorek-Fedor, dyrektor ds. public relations Communications Unlimited.

Integralną częścią POL-ECO SYSTEM będzie zorganizowana po raz trzeci przez Ministerstwo Środowiska wraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przestrzeń wystawienniczo-konferencyjna „EkoSfera”. W ramach „EkoSfery” będzie miało miejsce szereg konferencji, paneli dyskusyjnych i szkoleń.

Międzynarodowe Targi POL-ECO-SYSTEM odbędą się w Poznaniu w dniach 9 – 11 października 2019 r.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764