logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU odpowiada za komunikację Targów Pol-Eco System

  PR 07.10.2019, przeczytano 250 razy

Grupa MTP ponownie powierzyła komunikację Targów POL-ECO SYSTEM agencji CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-odpowiada-za-komunikacje-targow-pol-eco-system,384231,artykul.html

Organizowane nieprzerwanie od 30 lat Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska POL-ECO SYSTEM to największe i najważniejsze wydarzenie targowo-wystawiennicze w branży ochrony środowiska  w Europie Środkowo-Wschodniej. Co roku jest odwiedzane przez kilka tysięcy osób, wśród których są najważniejsi decydenci z administracji rządowej i samorządowej, a także przedstawiciele nauki i biznesu. Tematem przewodnim tegorocznej edycji targów POL-ECO SYSTEM jest „Zrównoważona gospodarka odpadami – dla ludzi, zdrowia i środowiska”.  

Communication Unlimited, podobnie jak w ubiegłym roku, odpowiada za realizację działań media relations, komunikację w mediach społecznościowych oraz reklamę w prasie.

- W komunikacji skupiamy się nie tylko na informowaniu o tym ważnym wydarzeniu, ale również edukacji i działaniach promocyjnych, propagujących ekologiczne cele targów i samą markę. Pozyskaliśmy patronaty medialne takich opiniotwórczych mediów jak PAP, Dziennik Gazeta Prawna oraz Rzeczpospolita, zrealizowaliśmy wywiady i nagrania z członkami polskiego rządu i kierownictwem targów – mówi Ewa Kumorek-Fedor, dyrektor ds. public relations Communications Unlimited.

Integralną częścią POL-ECO SYSTEM będzie zorganizowana po raz trzeci przez Ministerstwo Środowiska wraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przestrzeń wystawienniczo-konferencyjna „EkoSfera”. W ramach „EkoSfery” będzie miało miejsce szereg konferencji, paneli dyskusyjnych i szkoleń.

Międzynarodowe Targi POL-ECO-SYSTEM odbędą się w Poznaniu w dniach 9 – 11 października 2019 r.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake z kampanią na drugi dzień świąt
Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu.
Streetcom z kolejną kampanią dla marki Purina
W ramach działań zaplanowano product seeding z udziałem 1000 nano influnecerów oraz działania z mikro - i makroinfluencerami. Ich głównym celem jest budowa świadomości wśród grupy docelowej i wygenerowanie trialu.
Wielkie możliwości w specjalnej ofercie – druk ekosolwentowy z Gongzheng w API.PL
Często w firmach rozważa się zakup nowej maszyny w momencie konieczności wymiany starego, wyeksploatowanego urządzenia lub też konieczności zwiększenia zdolności produkcyjnych przy zwiększonej liczbie zamówień. Koniec roku to znakomity czas na rozważenie nowej inwestycji ze względu na pojawiające się oferty specjalne i promocje cenowe. Zachęcamy do poznania drukarki...
Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”
Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.
Produkty Brother nagrodzone iF DESIGN AWARD
Firma Brother Industries, Ltd. Zdobyła nagrodę iF DESIGN AWARD 2024 w 4 kategoriach produktowych: atramentowe urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa/urządzenie wielofunkcyjne, przemysłowa maszyna do szycia i hafciarka jednoigłowa. To już 17. rok z rzędu, w którym Brother został wyróżniony nagrodą iF DESIGN AWARD. Firma otrzymała łącznie 93 nagrody, w tym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764