logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU odpowiada za komunikację Targów Pol-Eco System

  PR 07.10.2019, przeczytano 234 razy

Grupa MTP ponownie powierzyła komunikację Targów POL-ECO SYSTEM agencji CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-odpowiada-za-komunikacje-targow-pol-eco-system,384231,artykul.html

Organizowane nieprzerwanie od 30 lat Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska POL-ECO SYSTEM to największe i najważniejsze wydarzenie targowo-wystawiennicze w branży ochrony środowiska  w Europie Środkowo-Wschodniej. Co roku jest odwiedzane przez kilka tysięcy osób, wśród których są najważniejsi decydenci z administracji rządowej i samorządowej, a także przedstawiciele nauki i biznesu. Tematem przewodnim tegorocznej edycji targów POL-ECO SYSTEM jest „Zrównoważona gospodarka odpadami – dla ludzi, zdrowia i środowiska”.  

Communication Unlimited, podobnie jak w ubiegłym roku, odpowiada za realizację działań media relations, komunikację w mediach społecznościowych oraz reklamę w prasie.

- W komunikacji skupiamy się nie tylko na informowaniu o tym ważnym wydarzeniu, ale również edukacji i działaniach promocyjnych, propagujących ekologiczne cele targów i samą markę. Pozyskaliśmy patronaty medialne takich opiniotwórczych mediów jak PAP, Dziennik Gazeta Prawna oraz Rzeczpospolita, zrealizowaliśmy wywiady i nagrania z członkami polskiego rządu i kierownictwem targów – mówi Ewa Kumorek-Fedor, dyrektor ds. public relations Communications Unlimited.

Integralną częścią POL-ECO SYSTEM będzie zorganizowana po raz trzeci przez Ministerstwo Środowiska wraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przestrzeń wystawienniczo-konferencyjna „EkoSfera”. W ramach „EkoSfery” będzie miało miejsce szereg konferencji, paneli dyskusyjnych i szkoleń.

Międzynarodowe Targi POL-ECO-SYSTEM odbędą się w Poznaniu w dniach 9 – 11 października 2019 r.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV
9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na...
Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z...
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless
Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.
Debiut agencji SEM House
Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym...
Superbet wchodzi na Spotify
Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiësto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł „Imprezuj z Peszkinem”. To tylko ułamek szeroko zakrojonej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764