logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU poprowadzi komunikację warszawskich projektów targowych grupy MTP

  PR 05.02.2020, przeczytano 381 razy

Agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z liderem branży spotkań Grupą MTP


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-poprowadzi-komunikacje-warszawskich-projektow-targowych-grupy-mtp,385570,artykul.html

Grupa MTP to lider wśród ośrodków targowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym eventy, które rocznie przyciągają ponad milion gości z całego świata.

W ramach współpracy z Grupą MTP, CU poprowadzi działania reklamowe, PR oraz działania w mediach społecznościowych dla projektów: Rybomania Tour, Euro Target Show oraz Auto Nostalgia.

- Współpraca z Grupą MTP to fascynujące zadanie dla agencji. Międzynarodowe Targi Poznańskie to marka o ugruntowanej renomie, jednak umacnianie jej pozycji na rynku warszawskim jest wyzwaniem. Wierzymy, że coraz bardziej atrakcyjne imprezy targowe będą przyciągać warszawiaków z całymi rodzinami. To niełatwe zadanie w mieście, gdzie ciągle dzieje się coś ciekawego. Dlatego będziemy nieustająco sięgać po innowacyjne rozwiązania w komunikacji, a to lubimy w pracy najbardziej – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director Communication Unlimited.

Rybomania Tour 2019/2020 to największy w Europie cykl targów wędkarskich, organizowany w trzech miastach: w Gliwicach (25-26 stycznia 2020 r.), Poznaniu (6-8 marca 2020 r.) oraz w Warszawie (5-6 grudnia 2020 r.).  Zadaniem CU będzie przygotowanie dla tego projektu strategii reklamowej oraz realizacja działań media relations i komunikacja w social mediach.

Euro Target Show Warszawa (17-19 kwietnia 2020 r.) to kontynuacja znanych i silnie ugruntowanych w świadomości zwiedzających targów wyposażenia survivalowego KNIEJE, targów wyposażenia survivalowego i militarnego Survival Force Expo oraz targów profesjonalnego strzelectwa Shooting Pro. W ramach wydarzenia agencja odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z instytucjami państwowymi, strategię komunikacji social media oraz aktywności z zakresu CSR.

Trzecim projektem jest Auto Nostalgia, czyli targi motoryzacji zabytkowej, które są nie tylko wydarzeniem branżowym, ale również lekcją historii, wspomnieniem młodości, powrotem do czasów naszych rodziców i dziadków. W tym roku odbędzie się ich jubileuszowa, dziesiąta edycja. CU opracowuje dla tego wydarzenia strategię komunikacji jubileuszowej, prowadzi media relations, komunikację w social mediach oraz przygotowuje działania specjalne związane z komunikacją marki.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764