logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU poprowadzi komunikację warszawskich projektów targowych grupy MTP

  PR 05.02.2020, przeczytano 517 razy

Agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z liderem branży spotkań Grupą MTP


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-poprowadzi-komunikacje-warszawskich-projektow-targowych-grupy-mtp,385570,artykul.html

Grupa MTP to lider wśród ośrodków targowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym eventy, które rocznie przyciągają ponad milion gości z całego świata.

W ramach współpracy z Grupą MTP, CU poprowadzi działania reklamowe, PR oraz działania w mediach społecznościowych dla projektów: Rybomania Tour, Euro Target Show oraz Auto Nostalgia.

- Współpraca z Grupą MTP to fascynujące zadanie dla agencji. Międzynarodowe Targi Poznańskie to marka o ugruntowanej renomie, jednak umacnianie jej pozycji na rynku warszawskim jest wyzwaniem. Wierzymy, że coraz bardziej atrakcyjne imprezy targowe będą przyciągać warszawiaków z całymi rodzinami. To niełatwe zadanie w mieście, gdzie ciągle dzieje się coś ciekawego. Dlatego będziemy nieustająco sięgać po innowacyjne rozwiązania w komunikacji, a to lubimy w pracy najbardziej – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director Communication Unlimited.

Rybomania Tour 2019/2020 to największy w Europie cykl targów wędkarskich, organizowany w trzech miastach: w Gliwicach (25-26 stycznia 2020 r.), Poznaniu (6-8 marca 2020 r.) oraz w Warszawie (5-6 grudnia 2020 r.).  Zadaniem CU będzie przygotowanie dla tego projektu strategii reklamowej oraz realizacja działań media relations i komunikacja w social mediach.

Euro Target Show Warszawa (17-19 kwietnia 2020 r.) to kontynuacja znanych i silnie ugruntowanych w świadomości zwiedzających targów wyposażenia survivalowego KNIEJE, targów wyposażenia survivalowego i militarnego Survival Force Expo oraz targów profesjonalnego strzelectwa Shooting Pro. W ramach wydarzenia agencja odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z instytucjami państwowymi, strategię komunikacji social media oraz aktywności z zakresu CSR.

Trzecim projektem jest Auto Nostalgia, czyli targi motoryzacji zabytkowej, które są nie tylko wydarzeniem branżowym, ale również lekcją historii, wspomnieniem młodości, powrotem do czasów naszych rodziców i dziadków. W tym roku odbędzie się ich jubileuszowa, dziesiąta edycja. CU opracowuje dla tego wydarzenia strategię komunikacji jubileuszowej, prowadzi media relations, komunikację w social mediach oraz przygotowuje działania specjalne związane z komunikacją marki.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV
9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na...
Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z...
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless
Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.
Debiut agencji SEM House
Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym...
Superbet wchodzi na Spotify
Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiësto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł „Imprezuj z Peszkinem”. To tylko ułamek szeroko zakrojonej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764