logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU poprowadzi komunikację warszawskich projektów targowych grupy MTP

  PR 05.02.2020, przeczytano 522 razy

Agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z liderem branży spotkań Grupą MTP


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-poprowadzi-komunikacje-warszawskich-projektow-targowych-grupy-mtp,385570,artykul.html

Grupa MTP to lider wśród ośrodków targowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, który poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym eventy, które rocznie przyciągają ponad milion gości z całego świata.

W ramach współpracy z Grupą MTP, CU poprowadzi działania reklamowe, PR oraz działania w mediach społecznościowych dla projektów: Rybomania Tour, Euro Target Show oraz Auto Nostalgia.

- Współpraca z Grupą MTP to fascynujące zadanie dla agencji. Międzynarodowe Targi Poznańskie to marka o ugruntowanej renomie, jednak umacnianie jej pozycji na rynku warszawskim jest wyzwaniem. Wierzymy, że coraz bardziej atrakcyjne imprezy targowe będą przyciągać warszawiaków z całymi rodzinami. To niełatwe zadanie w mieście, gdzie ciągle dzieje się coś ciekawego. Dlatego będziemy nieustająco sięgać po innowacyjne rozwiązania w komunikacji, a to lubimy w pracy najbardziej – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director Communication Unlimited.

Rybomania Tour 2019/2020 to największy w Europie cykl targów wędkarskich, organizowany w trzech miastach: w Gliwicach (25-26 stycznia 2020 r.), Poznaniu (6-8 marca 2020 r.) oraz w Warszawie (5-6 grudnia 2020 r.).  Zadaniem CU będzie przygotowanie dla tego projektu strategii reklamowej oraz realizacja działań media relations i komunikacja w social mediach.

Euro Target Show Warszawa (17-19 kwietnia 2020 r.) to kontynuacja znanych i silnie ugruntowanych w świadomości zwiedzających targów wyposażenia survivalowego KNIEJE, targów wyposażenia survivalowego i militarnego Survival Force Expo oraz targów profesjonalnego strzelectwa Shooting Pro. W ramach wydarzenia agencja odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z instytucjami państwowymi, strategię komunikacji social media oraz aktywności z zakresu CSR.

Trzecim projektem jest Auto Nostalgia, czyli targi motoryzacji zabytkowej, które są nie tylko wydarzeniem branżowym, ale również lekcją historii, wspomnieniem młodości, powrotem do czasów naszych rodziców i dziadków. W tym roku odbędzie się ich jubileuszowa, dziesiąta edycja. CU opracowuje dla tego wydarzenia strategię komunikacji jubileuszowej, prowadzi media relations, komunikację w social mediach oraz przygotowuje działania specjalne związane z komunikacją marki.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764