logo
WIADOMOŚCI

CU pro bono dla Warsaw Jewish Film Festival

  PR 26.09.2018, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z Fundacją Kamera Dawida WJFF.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-pro-bono-dla-warsaw-jewish-film-festival,379506,artykul.html

Doradztwo strategiczne i promocyjna identyfikacja graficzna to projekty powierzone CU przez organizatorów 16. Warszawskiego Festiwalu Filmów o Tematyce Żydowskiej. Agencja zrealizuje je pro bono.

Warszawski Festiwal Filmów o Tematyce Żydowskiej odbędzie się w dniach 12-18 listopada 2018 r. w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Impreza realizowana jest od roku 2003 roku. Stanowi ona bardzo unikalną formułę na skalę Polski, będąc równocześnie jednym z pierwszych i największych festiwali tego typu w naszej części Europy. Na Festiwalu prezentowane są produkcje mówiące o tradycji, historii i współczesnym życiu Żydów w samym Izraelu oraz diasporach na całym świecie. Organizatorom Festiwalu zależy na podtrzymywaniu żydowskiego dziedzictwa kulturowego, promowaniu postawy tolerancji i otwartości na innych oraz eliminacji ksenofobii i antysemityzmu.

Podczas dotychczasowych edycji Festiwalu zaprezentowano łącznie ponad 600 filmów z blisko 30 krajów, a także nagrodzono produkcje, które zostały docenione na największych światowych festiwalach.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz,...
Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu
Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone