logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU pro bono dla Warsaw Jewish Film Festival

  PR 26.09.2018, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z Fundacją Kamera Dawida WJFF.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-pro-bono-dla-warsaw-jewish-film-festival,379506,artykul.html

Doradztwo strategiczne i promocyjna identyfikacja graficzna to projekty powierzone CU przez organizatorów 16. Warszawskiego Festiwalu Filmów o Tematyce Żydowskiej. Agencja zrealizuje je pro bono.

Warszawski Festiwal Filmów o Tematyce Żydowskiej odbędzie się w dniach 12-18 listopada 2018 r. w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Impreza realizowana jest od roku 2003 roku. Stanowi ona bardzo unikalną formułę na skalę Polski, będąc równocześnie jednym z pierwszych i największych festiwali tego typu w naszej części Europy. Na Festiwalu prezentowane są produkcje mówiące o tradycji, historii i współczesnym życiu Żydów w samym Izraelu oraz diasporach na całym świecie. Organizatorom Festiwalu zależy na podtrzymywaniu żydowskiego dziedzictwa kulturowego, promowaniu postawy tolerancji i otwartości na innych oraz eliminacji ksenofobii i antysemityzmu.

Podczas dotychczasowych edycji Festiwalu zaprezentowano łącznie ponad 600 filmów z blisko 30 krajów, a także nagrodzono produkcje, które zostały docenione na największych światowych festiwalach.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764