logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU pro bono dla Warsaw Jewish Film Festival

  PR 26.09.2018, przeczytano 507 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z Fundacją Kamera Dawida WJFF.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-pro-bono-dla-warsaw-jewish-film-festival,379506,artykul.html

Doradztwo strategiczne i promocyjna identyfikacja graficzna to projekty powierzone CU przez organizatorów 16. Warszawskiego Festiwalu Filmów o Tematyce Żydowskiej. Agencja zrealizuje je pro bono.

Warszawski Festiwal Filmów o Tematyce Żydowskiej odbędzie się w dniach 12-18 listopada 2018 r. w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Impreza realizowana jest od roku 2003 roku. Stanowi ona bardzo unikalną formułę na skalę Polski, będąc równocześnie jednym z pierwszych i największych festiwali tego typu w naszej części Europy. Na Festiwalu prezentowane są produkcje mówiące o tradycji, historii i współczesnym życiu Żydów w samym Izraelu oraz diasporach na całym świecie. Organizatorom Festiwalu zależy na podtrzymywaniu żydowskiego dziedzictwa kulturowego, promowaniu postawy tolerancji i otwartości na innych oraz eliminacji ksenofobii i antysemityzmu.

Podczas dotychczasowych edycji Festiwalu zaprezentowano łącznie ponad 600 filmów z blisko 30 krajów, a także nagrodzono produkcje, które zostały docenione na największych światowych festiwalach.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764