logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU przygotowało komunikację nowego produktu marki Moller’s

  PR 09.10.2019, przeczytano 1594 razy
ilustracjastrzałka

- Konsumenci są świadomi korzyści zdrowotnych płynących z regularnego picia tranu, jednak dla części z nich smak może być barierą. Chcemy im pomóc ją przezwyciężyć, by mogli korzystać z najlepszego tranu na rynku i korzyści płynących z jego suplementacji czerpiąc z jego stosowania także przyjemność smakową – Möller’sa” - mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-przygotowalo-komunikacje-nowego-produktu-marki-moller%E2%80%99s,384275,artykul.html

Nowym produktem Möller`s jest tran o smaku jabłkowym.

- Tworząc KV komunikacji nowego produktu, kontynuujemy lekką komunikację Möller’sa, ożywioną humorem i wyrazistym brandingiem. Hasło „Jabłko się wTRANżala” ujmuje w dowcipny sposób dwie wartości: nasz afekt  do jabłek oraz nowość, jaką jest ich smak w tranie  oraz czynność „wtranżalać”, która kojarzy się z przyjemnością jedzenia i picia rzeczy smacznych – informuje Rafał Grzeszkowski, Art Director Communication Unlimited.

Komunikacja będzie eksponowana w miejscach zakupu Möller’sa oraz w prasie.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764