- Konsumenci są świadomi korzyści zdrowotnych płynących z regularnego picia tranu, jednak dla części z nich smak może być barierą. Chcemy im pomóc ją przezwyciężyć, by mogli korzystać z najlepszego tranu na rynku i korzyści płynących z jego suplementacji czerpiąc z jego stosowania także przyjemność smakową – Möller’sa” - mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.
Nowym produktem Möller`s jest tran o smaku jabłkowym.
- Tworząc KV komunikacji nowego produktu, kontynuujemy lekką komunikację Möller’sa, ożywioną humorem i wyrazistym brandingiem. Hasło „Jabłko się wTRANżala” ujmuje w dowcipny sposób dwie wartości: nasz afekt do jabłek oraz nowość, jaką jest ich smak w tranie oraz czynność „wtranżalać”, która kojarzy się z przyjemnością jedzenia i picia rzeczy smacznych – informuje Rafał Grzeszkowski, Art Director Communication Unlimited.
Komunikacja będzie eksponowana w miejscach zakupu Möller’sa oraz w prasie.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.