logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU przygotowało komunikację nowego produktu marki Moller’s

  PR 09.10.2019, przeczytano 120 razy
ilustracjastrzałka

- Konsumenci są świadomi korzyści zdrowotnych płynących z regularnego picia tranu, jednak dla części z nich smak może być barierą. Chcemy im pomóc ją przezwyciężyć, by mogli korzystać z najlepszego tranu na rynku i korzyści płynących z jego suplementacji czerpiąc z jego stosowania także przyjemność smakową – Möller’sa” - mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-przygotowalo-komunikacje-nowego-produktu-marki-moller%E2%80%99s,384275,artykul.html

Nowym produktem Möller`s jest tran o smaku jabłkowym.

- Tworząc KV komunikacji nowego produktu, kontynuujemy lekką komunikację Möller’sa, ożywioną humorem i wyrazistym brandingiem. Hasło „Jabłko się wTRANżala” ujmuje w dowcipny sposób dwie wartości: nasz afekt  do jabłek oraz nowość, jaką jest ich smak w tranie  oraz czynność „wtranżalać”, która kojarzy się z przyjemnością jedzenia i picia rzeczy smacznych – informuje Rafał Grzeszkowski, Art Director Communication Unlimited.

Komunikacja będzie eksponowana w miejscach zakupu Möller’sa oraz w prasie.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyświetlacze Sony Crystal LED w studiu programów informacyjnych stacji Fox w Turcji
Firma Sony poinformowała o nowym zastosowaniu swoich wielkowymiarowych wyświetlaczy Crystal LED (CLED). Zainstalowane je w studiu tureckiego oddziału sieci FOX, gdzie będą używane podczas emisji najpopularniejszych w tym kraju wiadomości telewizyjnych: FOX News.
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764