logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU reklamuje motocykle Suzuki w ofercie „Sezon się rozkręca”

  PR 22.10.2020, przeczytano 526 razy
ilustracja

Ruszyła sprzedaż motocykli Suzuki z pakietem korzyści. Komunikację tej limitowanej oferty przygotowała agencja CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-reklamuje-motocykle-suzuki-w-ofercie-_sezon-sie-rozkreca_,388903,artykul.html

Wersja specjalna motocykli obejmuje wszystkie motocykle Suzuki. Limitowana oferta w połączeniu z pakietem korzyści (podgrzewane manetki, pakietowe ubezpieczenie oraz promocyjne finansowanie) i atrakcyjną ceną ma zachęcać do nabycia motocykli Suzuki w ostatnich miesiącach motocyklowego sezonu.

Autorem obecnej w internecie i mediach społecznościowych kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, która współpracuje Suzuki Motor Poland od 2015 roku. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764