logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cube Group łączy działy obsługi klienta Netsales i Mailsales

  PR 23.03.2016, przeczytano 1466 razy

Cube Group połączył działy obsługi klienta dwóch marek ze swojego portfolio: NetSales (sieci reklamowej performance dwukrotnie nagrodzonej Efektonem za realizowane kampanie) oraz MailSales (agencji e-mail marketingowej).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-laczy-dzialy-obslugi-klienta-netsales-i-mailsales,27935,artykul.html

Zmiana ma na celu zapewnienie kompleksowej i jeszcze bardziej spójnej obsługi klienta w ramach jednej struktury, a także zwiększenie efektywności i konwersyjności poprzez szerszą ofertę narzędzi performance marketingowych.

Połączony zespół obsługi klienta – pracujący dla obu marek – wspólnie prowadzi obecnie działania online dla ponad 100 klientów bezpośrednich oraz domów mediowych.

Na stanowisko Managing Director NetSales & MailSales nowej struktury awansowała Kamila Majcher (na zdjęciu). Majcher jest związana z Cube Group od 2011 roku. Wcześniej na stanowisku Head of E-mail marketing zarządzała od początku marką MailSales, gdzie m.in. poszerzyła zakres oferty dla klientów – od obsługi mailingów zewnętrznych wysyłanych do prawie miliarda kont e-mail aż po obecnie kompleksową realizację wszelkich działań e-mail marketingowych.

Na stanowisko Group Account Directora awansował Michał Sienko, na stanowiska Team Leaderów zaś – Adam Matwijczyk, Joanna Królik i Klaudia Hernik.

Oprócz NetSales i MailSales w ramach struktury Cube Group funkcjonuje również osobno marka SalesMedia, realizująca efektywnościowe działania online marketingowe dla klientów z branży e-commerce.

Źródło: Cube Group


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764