logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cube Group łączy działy obsługi klienta Netsales i Mailsales

  PR 23.03.2016, przeczytano 1512 razy

Cube Group połączył działy obsługi klienta dwóch marek ze swojego portfolio: NetSales (sieci reklamowej performance dwukrotnie nagrodzonej Efektonem za realizowane kampanie) oraz MailSales (agencji e-mail marketingowej).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-laczy-dzialy-obslugi-klienta-netsales-i-mailsales,27935,artykul.html

Zmiana ma na celu zapewnienie kompleksowej i jeszcze bardziej spójnej obsługi klienta w ramach jednej struktury, a także zwiększenie efektywności i konwersyjności poprzez szerszą ofertę narzędzi performance marketingowych.

Połączony zespół obsługi klienta – pracujący dla obu marek – wspólnie prowadzi obecnie działania online dla ponad 100 klientów bezpośrednich oraz domów mediowych.

Na stanowisko Managing Director NetSales & MailSales nowej struktury awansowała Kamila Majcher (na zdjęciu). Majcher jest związana z Cube Group od 2011 roku. Wcześniej na stanowisku Head of E-mail marketing zarządzała od początku marką MailSales, gdzie m.in. poszerzyła zakres oferty dla klientów – od obsługi mailingów zewnętrznych wysyłanych do prawie miliarda kont e-mail aż po obecnie kompleksową realizację wszelkich działań e-mail marketingowych.

Na stanowisko Group Account Directora awansował Michał Sienko, na stanowiska Team Leaderów zaś – Adam Matwijczyk, Joanna Królik i Klaudia Hernik.

Oprócz NetSales i MailSales w ramach struktury Cube Group funkcjonuje również osobno marka SalesMedia, realizująca efektywnościowe działania online marketingowe dla klientów z branży e-commerce.

Źródło: Cube Group


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CubeGroup

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764