Ruszyła kampania e-marketingowa „Słodki zestaw Blikle” dla jednej z najstarszych firm w Polsce – sieci cukierni i kawiarni A.Blikle. Kampanię prowadzi agencja performance marketingowa Cube Group, która odpowiada w całości za strategię, przebieg, planowanie i zakup mediów online, stworzenie kreacji oraz bieżącą optymalizację działań wspierających promocję kuponów rabatowych na słodkie zestawy i na torty, otrzymywanych w zamian za zapis do newslettera.
Słodkie zestawy można skomponować samemu, dowolnie dobierając na miejscu w cukierni A.Blikle ciastko (od kultowych pączków z różanym nadzieniem, przez eklerki, słynne warszawskie WZ-etki, aż po lekkie jogurtiny i tarty z owocami) oraz kawę. Z tortów klienci mają do wyboru ponad 100 wariantów: od ekspresowych, przez fototorty, torty witrażowe lub z figurką, torty 2D i 3D, aż po torty wg osobistego projektu – wszystkie w różnych smakach: czekolady, owoców lub smakowitych połączeń.
Komunikacja marketingowa prowadzona jest m.in. w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), AdWords, display oraz w ramach e-mail marketingu.
Źródło: Cube Group