logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cube Group rozwija dział marketplace. Na czele Michał Holka

  PR 29.11.2021, przeczytano 796 razy
ilustracja

Do zespołu Cube Group dołączył Michał Holka, który objął stanowisko Marketplace Managera i jest odpowiedzialny za rozbudowę portfolio usług agencji prowadzonych na wszystkich dostępnych platformach marketplace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-rozwija-dzial-marketplace.-na-czele-michal-holka,393924,artykul.html

Rynek e-commerce w Polsce z roku na rok dynamicznie rośnie. Coraz większą popularnością cieszą się marketplace’y, które w jednym miejscu agregują oferty sprzedawców z wielu branż. Konkurencja wśród platform zakupowych rośnie, a co za tym idzie również rywalizacja wśród przedsiębiorców.

– Po uruchomieniu polskiej wersji Amazona i innych platform międzynarodowych, takich jak Shopee, widać, że nasz rynek jest łakomym kąskiem dla dużych graczy. To też ogromna szansa dla marek i marketerów na budowanie kolejnych kanałów sprzedaży, a próg wejścia wcale nie jest wysoki. Dzięki rozbudowie portfolio o obsługę platform marketplace możemy zaoferować naszym Partnerom rozwój biznesu na dużą skalę. Michał Holka będzie odpowiedzialny za pełne spektrum działań w tym obszarze. Jego doświadczenie i wiedza gwarantuje rozwój zarówno naszych Klientów, jak i całego Zespołu – mówi Andrzej Cudny, Prezes Zarządu Cube Group.

Michał Holka będzie przygotowywał i wdrażał kompleksowe działania mające na celu wykorzystanie pełnego potencjału sprzedażowego i marketingowego dla Klientów na wszystkich dostępnych w Polsce i Europie platformach marketplace. Będzie też przygotowywał dedykowane szkolenia – zarówno dla Klientów, jak i pracowników agencji.

– W 2020 roku internauci na 100 największych marketplace’ach na świecie wydali ponad 2,67 bilionów dolarów. W Polsce z badania “Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie? Ścieżki zakupowe on-line w Polsce 2021” firmy badawczej Atena Research wynika, że 32 procent kupujących w internecie rozpoczyna ścieżkę zakupową na Allegro, w Google zaledwie 12 procent. Jednocześnie zakupem na Allegro kończy ścieżkę prawie połowa kupujących - to wielki potencjał, który warto wykorzystać. Na świecie aż 40 procent handlu w e-commerce odbywa się na marketplace’ach i ten trend stale rośnie, co widać również w Polsce. Co ciekawe internauci są wiernymi fanami swoich ulubionych platform - miliony z nich dokonuje zakupu tylko na marketplace’ach, nie wchodząc nawet na strony marek, których produkty kupują, dlatego nie da się do nich dotrzeć inaczej niż poprzez sprzedaż na danej platformie. Marketplace’y to już must have dla każdego e-commerce chcącego się rozwijać, bo to nie tylko budowanie zysków, ale też świadomości brandu i wzmacnianie jego pozycji w świadomości użytkowników - wystarczy obrać odpowiednią strategię i ją konsekwentnie realizować. Od kilku lat widać już w Polsce duży wzrost popularności tej formy sprzedaży, ale cały czas są ogromne rezerwy. To świetny moment, by ruszyć ze sprzedażą dla tych, którzy jeszcze tego nie zrobili. W Cube Group mamy świetne zaplecze komplementarnych usług digital marketingowych i doświadczenie w opracowywaniu efektywnych strategii omnichannel, których obecnie częścią są platformy marketplace, by kolejne duże marki mogły budować nowy kanał sprzedaży lub rozwijać efektywną sprzedaż, jeśli już prowadzą takie działania – ocenia Michał Holka.

Holka w digital marketingu pracuje od 2017 roku. Zaczynał jako specjalista e-commerce, a następnie pracował jako e-commerce manager, będąc odpowiedzialnym za rozwój marek i sprzedaż produktów w polskich i zagranicznych kanałach e-commerce, m.in. na Allegro, wszystkich europejskich rynkach Amazon, na eBay’u oraz w sklepie internetowym opartym o platformę Magento.

Źródło: Cube Group

www.cubegroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764